Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser man fyldigere ut med kort hår enn langt hår om man er litt stor ? Og ser det «verre» ut da?

Anonymkode: 3d7f5...f98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Langt hår er nesten alltid finere på kvinner. Håret er kvinnens stolthet, sies det jo. 

Kan ikke tenke meg at kort hår på en overvektig dame skulle være noe "slankende".

Anonymkode: 2c9d1...f95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får litt lesbiske vibber. 

Anonymkode: 3468f...57c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Får litt lesbiske vibber. 

Anonymkode: 3468f...57c

Som Erna Solberg ?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som Erna Solberg ?

Hun er gift og har barn. Ikke lesbisk i det hele tatt.

Anonymkode: 335c2...c29

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke pent så unngå den fella.

Anonymkode: aeb99...671

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er gift og har barn. Ikke lesbisk i det hele tatt.

Det er jeg og 😅

AnonymBruker
Skrevet

En skal ha en fin hode og ansiktsform for å virkelig kle en kort frisyre, uansett kroppsstørrelse.

Anonymkode: c0019...c99

• Liker 4
Skrevet

Noen av oss kler bare ikke langt hår, uansett kroppsform.

• Liker 3
Gjest Jon Are
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skal ha en fin hode og ansiktsform for å virkelig kle en kort frisyre, uansett kroppsstørrelse.

Anonymkode: c0019...c99

Enig. Det er ikke så vanlig ettersom årene går. U underkjeven blir mindre markert hos kvinner etter 40. Men fett og hengeskinn desverre. Best å skjule det litt med hår.

AnonymBruker
Skrevet

Folk vet som regel selv hva de kler og ikke. Ikke alltid, men som oftest. 

Jeg kler ikke kort hår, og må derfor ha langt. Har aldri møtt noen som var uenig med meg i det.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig få kler kort hår. Det er ytterst få som bør ha det. Dessverre så får fler og fler det 😕. Er man veldig feminin, bra kropp og har en stil hvor det passer kan det noen ganger funke! 

Anonymkode: 4cb0d...736

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kler godt å ha håret klipt litt over skuldrene, og har som regel pleid å ha det. La på meg en del som gravid, og har ikke tatt av all vekten enda, og har samtidig latt håret gro. Tror ikke jeg ville følt meg veldig fresh med kortere hår, før jeg går ned enda mer i vekt. 

Kanskje ikke akkurat det du mener med «kort» hår da men.

Anonymkode: 234c6...cef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kvinner som er godt voksne er finere med en tøff kort frisyre. Ansiktet begynner å henge med årene og hvis man i tillegg har hår som henger, så vil det være med på å dra ansiktet lenger nedover.

De fleste får tynnere hår med mindre spenst etter som årene går og da er det finere med kort hår.Er man tykk må man ikke ha for kort hår, da vil hodet se lite og rart ut. 

Anonymkode: b9978...989

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jon Are skrev:

Enig. Det er ikke så vanlig ettersom årene går. U underkjeven blir mindre markert hos kvinner etter 40. Men fett og hengeskinn desverre. Best å skjule det litt med hår.

Har tenkt det samme, synes det er mye mer kledelig med litt hår når man blir eldre. Men "alle" skal visst ha sånn typisk kort "kjerringsveis" når de nærmer seg/passerer 40.

Anonymkode: dd4e7...df6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye heller kort hår enn langt tynt tjafsete hår hvertfall. Man får jobbe med det man har, ikke aller er velsignet med en fyldig hårmanke. 

Anonymkode: 89aba...6c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kort hår er fæltpå ca alle, aldri møtt en mann som faktisk syntes det er pent. Greit nok når dere blir tynnere å håret i 50/60 åra, og da kanskje til skuldrene - men guttekort er aldri pent

Anonymkode: d36ed...627

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...