Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, når fortalte du partneren din om positiv HCG-test?

Har prøvd et par år nå, aldri fått noe i nærheten av positiv test engang. Testet nettopp svakt positivt. Spør fordi jeg er redd resultatet er feil og vil ikke gi partneren min falske forhåpninger.

Anonymkode: da4c1...c38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en ClearBlue test i stedet, med ukesanvisning på. De er mer pålitelige enn stripsene. 

Anonymkode: 681ef...414

AnonymBruker
Skrevet

Testet svakt positiv på strimmel om morgenen, var litt usikker på om det var reelt selv. Tok clearblue ukesindikator morgenen etter og gikk da rett til samboer og viste den etterpå

Anonymkode: 11d0a...aa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en ClearBlue test i stedet, med ukesanvisning på. De er mer pålitelige enn stripsene. 

Anonymkode: 681ef...414

Takk, får gjøre det (så snart apoteket åpner🤭).

Anonymkode: da4c1...c38

AnonymBruker
Skrevet

Her er partner sefølgelig med å tester så han kan se det samtidig

Anonymkode: 33d6d...8a6

Skrevet

Jeg er hakket mer gira på tidligtesting og tolking av tester enn han er, så jeg tester en del dager før han vet om ja. Sist graviditet testet jeg fra mandag og kunne skimte noe svaaakt som ble sterkere for hver dag. Når det ble godt synlig sterkt og slo ut på en digital test, var det gøy å kunne overraske han med det. Det var da en fredag, så jeg hadde skjønt lunten noen dager selv.

Da vi var ferske prøvere var det gøy å snu testen sammen de første gangene. Men stoppet raskt å være gøy når det bare var negativt. Så det sluttet vi med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kikket på resultatet sammen begge gangene. Vi så ca sånn ut: 😳😳

:fnise: 

Anonymkode: 315a2...b11

AnonymBruker
Skrevet

Med første fikk han vite det med engang han stod opp og hadde våkna ordentlig. Da hadde jeg allerede pratet med bestevenninna mi om det 🙈 

Med nummer to nå var jeg så nervøs for å si noe, så jeg sa det ikke før 4-5 dager etterpå, og da med en digital så han fikk se 😊

Anonymkode: 2d47a...1b3

AnonymBruker
Skrevet

Med en gang testen er tatt. Det er ikke et resultat jeg holder for meg selv. Etter mange års nedturer har vi blitt skeptiske til svake tester begge to. Jeg har likevel lett for å legge mye i det, og da er det godt å ha min jordnære mann der. 

Anonymkode: 2be3c...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løp inn på soverommet og var så opprømt at han trodde det brant. Vi hadde også prøvd lenge. Han kunne ikke se noen strek på testen heller, så han ble litt oppgitt over meg. Jeg kjøpte en digital test, som ble positiv. Den gangen gikk det galt ganske fort, men det var fint å ha både forhåpningene og skuffelsen sammen. Jeg tror nesten mannen hadde blitt irritert om jeg hadde ventet lenge med å si noe om testen, selv om jeg skulle ha sagt det roligere og etter at han hadde fått våknet litt. 

Anonymkode: ed032...acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...