AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Del Skrevet 9. juni 2020 Er veldig sent ute...hvilket flåttmiddel til hund kan du anbefale (resept)? Hørt så mye forskjellig. Og hva koster det? Anonymkode: 65a40...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg kjøpte bravecto i april. Har liten hund så betalte ca 300 for en tablett. En tablett varer i 3 måneder. Hunden har hatt MYE flått tidligere, men etter denne tabletten har jeg bare funnet 1, og den var død. hunden fikk ingen bivirkninger og jeg syntes det funker supert. Min hund bader mye på sommeren, så derfor var dråper i nakken uaktuelt. Anonymkode: 03684...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Del Skrevet 9. juni 2020 Pris varierer etter størrelse på hund og type middel. Hva du bør bruke til din hund kan være lurt å diskutere med dyrlegen. Hvor mye flått det er i området du ferdes i, er også noe å ta i betraktning. Anonymkode: 173a6...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg har bare prøvd de dråpene i nakken og hatt litt varierende hell. I fjor kom hun tilbake fra tur i skogen med 5-6 flått som hadde festet seg selv om det bare var noen dager siden vi tok på dråpene (ingen bading i mellomtiden). I år har hun ikke fått noen etter vi tok på dråpene, men har tatt et par før de fikk festet seg Anonymkode: a79b8...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Del Skrevet 9. juni 2020 Kjøpte også tablett på resept. Taes hver 12 uke. Dyre, men fantastisk å slippe å uroe seg hele vår/sommer. Ikke sett en flått siden vi startet på dem:) Anonymkode: 5f250...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Del Skrevet 9. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte også tablett på resept. Taes hver 12 uke. Dyre, men fantastisk å slippe å uroe seg hele vår/sommer. Ikke sett en flått siden vi startet på dem:) Anonymkode: 5f250...199 Hva koster det? Anonymkode: 65a40...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #7 Del Skrevet 10. juni 2020 Priser på de ulike midlene vil jo variere etter størrelse på hund. Det er forskjell på 4 og 54 kilo hund. Anonymkode: 173a6...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #8 Del Skrevet 10. juni 2020 Har begge Bravecto og exspot da jeg var redd etter å ha lest bivirkninger av Bravecto. So har ikke gitt enda Anonymkode: a2365...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 10. juni 2020 #9 Del Skrevet 10. juni 2020 Har brukt bravecto, like mye flått på hunden for det om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 10. juni 2020 #10 Del Skrevet 10. juni 2020 Min rangering; hund 1. plass halsbånd 2. plass tabeletter 3. plass dråper katt 1. plass dråper 2. plass halsbånd alle produkter er kjøpt på resept, og testet gjennom flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. juni 2020 #11 Del Skrevet 13. juni 2020 On 6/10/2020 at 11:12 PM, ada@ said: Har brukt bravecto, like mye flått på hunden for det om. Men den dør når den biter seg fast. Det er hele vitsen med den tabletten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå