Gjest LadyElisa Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Jeg er 20 år og skal har sluttet på p-pillene, og kvisene mine kommer tilbake en etter en nå :veldigsur: Noen råd? Jeg vil ikke gå på p-pillene lenger, og jeg har allerede prøvd Dermalogica Acne Prone eller hva den heter...Den gjorde vondt verre. :-(
Malama Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Henger meg på her for å se hva du får av råd jeg... Jeg er snart 26 og slutta på p-piller selv, og har fått masse kviser og urenheter som jeg ikke får bukt med. P-pillene hadde ikke egentlig noen veldig virkning på kvisene (jeg var vktt de fleste da jeg begynte med den i en alder av 21 uansett) og jeg hadde sånn ca samme kviseplager når jeg brukte dem som får, men etter at jeg sluttet, får jeg ikke kontroll, i ansiktet og skuldrene/brystet. Men en ting med sånne "gjorde vondt verre", hvor lenge brukte du den? Sånne renseting må man gjerne bruke et par uker hvor alt bare blir verre før det blir bedre, er min erfaring.
Gjest Coral Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Ble anbefalt her inne, i en annen tråd, å prøve vitamin B6 i dagene rundt mensen (er da jeg har hatt plager med dette). Har ikke fått kjøpt de selv ennå, men tenkte jeg skulle prøve ut når mensen nærmer seg neste gang. Vet ikke om dere er mest plaget de dagene, men i såfall kan det kanskje være verdt å prøve
Malama Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Har ikke hatt mensen på 50 dager (men en irriterende liten brun "miniblødning" som bare er noen få dråper daglig de siste tre ukene da...) så for meg føles det mest naturlig å si "konstant", men det er kanskje fordi jeg har denne hormonellen ubalansen som sikkert er årsaken til denne miniblødningen min, og det er jo hormoner som gir pms-plager også, så kanskje jeg kunne prøve det. Men jeg TAR allerede 100% av anbefalt dagsdose B6 gjennom multivitaminene mine, så jeg vet ikke om ejg burde øke det noe mer...
Gjest LadyElisa Skrevet 1. juli 2005 #5 Skrevet 1. juli 2005 Jeg brukte den en måned, men da ga jeg opp, så nå er jeg ute etter noe annet. Jeg har egentlig konstant kviser, litt verre i mensenperiodene.
Gjest Kallenavn Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Jeg vet at mange kommer sikkert til å bli sure pga. mitt innlegg (siden Biogime er ikke det mest popularet ordet her på forumet).. Grunnen til at jeg allikevel skriver om deres produkter er at jeg faktisk fikk hjelp ved bruk av trinnprogrammet og en del andre produkter de selger. Jeg har vært enormt plaget av kviser, arr og svarte prikker. Brukte masse penger på de forskjellige hudpleie merker som befinner seg på markedet. Ingenting funket sånn som de lovet. Om Biogime har jeg lest første gang på klikk.no. Det var mange som skrev positivt om de. Det overbeviste meg og jeg bestilte produkter. Brukte 5 trinnd programmet fra de, noen masker og peeling. Etter 5 måneder er jeg nesten uten kviser. Derfor skriver jeg om de sånn at andre kan få hjelp med deres hudproblemer. I tillegg tok jeg 2 gram vitamin C og 30 mg zink per dag. Det bekjemper visst nok betennelser. Jeg tror at den kombinasjonen av riktig hudpleieprodukter og vitaminer hjalp meg.
Gjest Roaccutan Skrevet 2. juli 2005 #7 Skrevet 2. juli 2005 Hei Til alle dere som er skikkelig plaget vil jg anbefale å gå til en hudlege og få en kur som heter roaccutan. Dette er den sterkeste kuren som gis, og har en del bivirkninger, men det er også den eneste behandlingen som skal få helt slutt på ALLE kviser. Gis som et siste alternativ av leger, når alt annet har vært uten virkning.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #8 Skrevet 2. juli 2005 Jeg har tørr hud, men var allikevel plaget av og til med vonde, underjordiske kuler på haken. De kom aldri til overflaten, men var skikkelig vonde. Jeg begynte med MD Formulations Facial Cream mot tørr hud, og det hadde faktisk den bieffekten at kulene også ble redusert med 95%. For normal hud, anbefaler jeg Facial Lotion, som brukes under en fuktighetskrem. Det som gjør at den virker, er 14% glykolsyre som fjerner døde hudceller og løser opp fett i dybden, uten at det tørker ut huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå