AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #21 Skrevet 10. juni 2020 Jeg regner med at du har mer svar på hva som skjer nå, og sannsynligvis ikke tid til å lese på KG. Det kom blodig slim over flere timer fram til vannet plutselig gikk andre gang her. Så hvis det ikke har skjedd enda, så kan jeg jo krysse fingrene for at det skjer hos deg også. Lykke til eller gratulerer Anonymkode: e7290...8ea
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #22 Skrevet 10. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørs om det er noe på gang, ja. Har vonde sammentrekninger, og tenkte å måle mellomrommet nå som datteren min er lagt. Har liksom gått så å venta på fødsel, men nå kjente jeg plutselig nervene komme altså! Håper bare vannet går i såfall, sånn at jeg er sikker på at NÅ er det i gang. 🙈 Er det vanlig at slimproppen varer lenge? Hver gang jeg er på do eller ser på bindet, så er det farget slim/utflod 😶 Ts Anonymkode: 4f54e...338 Så spennende!! Vannet mitt gikk ikke før pressriene 😎 Anonymkode: 22cf4...168
Liinneeaa123 Skrevet 10. juni 2020 #23 Skrevet 10. juni 2020 Fødselen startet 30 min etter At slimproppen gikk. Tok 1,5 time fra første rie til vi var på sykehuset og ble konstanterer at jeg var i aktiv fødsel. Tok enda 15 timer før han var ute 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #24 Skrevet 13. juni 2020 Natt til torsdag var sammentrekninger så vonde at jeg ville inn på føden å sjekke - og der ble jeg blivende 😊 i går kveld kom snuppa til verden - hastesnitt, vel og merke. Men endelig er hun ute - og frisk og rask😍 Takk for alle svar❤ Ts Anonymkode: 4f54e...338 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #25 Skrevet 13. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Natt til torsdag var sammentrekninger så vonde at jeg ville inn på føden å sjekke - og der ble jeg blivende 😊 i går kveld kom snuppa til verden - hastesnitt, vel og merke. Men endelig er hun ute - og frisk og rask😍 Takk for alle svar❤ Ts Anonymkode: 4f54e...338 Gratulerer så mye❤️ Anonymkode: eb661...9e2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #26 Skrevet 13. juni 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så mye❤️ Anonymkode: eb661...9e2 Tusen takk! ❤ helt fantastisk følelse🥰 Anonymkode: 4f54e...338
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå