AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg er i uke 39 og har hatt mye modningsrier de siste kveldene. Kastet nesten opp i dag, og var løs i magen i går. For et par uker siden hadde jeg mye blankt slim, med noe bunt i. Men nå i kveld kom det masse slim med friskt/friskt blod. Mer slimpropp kanskje eller er det tegningsblødning? Har noe mensmurringer, men ikke mer enn det 💁♀️ krysser fingrene for at fødsel ikke er langt unna nå! Hvor lang tid tok det fra slimproppen din gikk til du var i fødsel? Anonymkode: 4f54e...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg fødte fire timer etter slimproppen og tegningsblødning😃 har du født nå? Anonymkode: 22cf4...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Del Skrevet 9. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fødte fire timer etter slimproppen og tegningsblødning😃 har du født nå? Anonymkode: 22cf4...168 Oi, det var kjapt 😁 første eller aneretangsfødende? Ingen fødsel her enda, men kommet mer farget slim i dag og har hatt et par sammentrekninger. Så ikke umulig at det snart skjer noe 💁♀️ Anonymkode: 4f54e...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Del Skrevet 9. juni 2020 Slimproppen gikk for et par uker siden, fortatt ingen baby her. Anonymkode: d4370...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 9. juni 2020 #5 Del Skrevet 9. juni 2020 4 dager. Men fra hva du skriver så synes jeg det høres ut som du nærmer deg 😁 kroppen har en tendens til å tømme seg når fødsel nærmer seg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Del Skrevet 9. juni 2020 Trebarnsmor her 😊 Med nr 2 gikk slimproppen ca 12:45. Samme dag kl 21:30, startet riene. Kl 23:02 var babyen født. Eneste styrtfødselen jeg har hatt, og eneste med den babyen at jeg fikk med meg at slimproppen gikk. Anonymkode: c4182...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Del Skrevet 9. juni 2020 Fødselen startet noen timer etter slim med litt blod første gang. Og egentlig andre gang også, men da hadde jeg opplevd det flere ganger tidligere uten at noen skjedde (før termin). Løs mage og kvalme hadde jeg også rett før fødsel første gangen. Lykke til! Anonymkode: e7290...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Del Skrevet 9. juni 2020 I underkant av 2 døgn. Men med løs avf osv virker det som det nærmer seg veldig for deg. Anonymkode: d687c...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 9. juni 2020 #9 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg hadde tegningsblødning to dager før riene begynte 😊 slimproppen så jeg aldri noe til😅 hadde skikkelig vannete utflod siste par dagene også, så trodde vannet lakk ett par ganger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #10 Del Skrevet 9. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, det var kjapt 😁 første eller aneretangsfødende? Ingen fødsel her enda, men kommet mer farget slim i dag og har hatt et par sammentrekninger. Så ikke umulig at det snart skjer noe 💁♀️ Anonymkode: 4f54e...338 Både første og andre gang startet det helt likt og varte nesten nøyaktig like lenge 🤪 Anonymkode: 22cf4...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 9. juni 2020 #11 Del Skrevet 9. juni 2020 Så spennende, jeg tror fødselen nærmer seg for deg 🥰 personlig så jeg aldri noe til den beryktede slimproppen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #12 Del Skrevet 9. juni 2020 Proppen gikk ca kl 08:00, baby kom kommende natt kl 03:00 nøyaktig Anonymkode: e821d...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #13 Del Skrevet 9. juni 2020 Spennende å høre om alle slimpropper som har gått og fødsler som har startet 😅 Vært en del slim og blod, kramper og slikt i dag - så får bare smøre meg med tålmodighet 💁♀️ 3 dager til termin her, så kjenner det er vanskelig å tenke på noe annet om dagen 🙈 ts Anonymkode: 4f54e...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 9. juni 2020 #14 Del Skrevet 9. juni 2020 Fødte min tredje sist sommer, og slimproppen gikk over flere dager. Hver gang det kom litt, var jeg skråsikker på at fødselen skulle starte neste natt. Og det sammen skjedde altså de neste 6-7 dagene, så ikke stress så mye som det jeg gjorde. Det kan ta litt tid hvis det kommer litt av gangen. Men du er veldig nærme nå. Masse lykke til 💛💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #15 Del Skrevet 9. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spennende å høre om alle slimpropper som har gått og fødsler som har startet 😅 Vært en del slim og blod, kramper og slikt i dag - så får bare smøre meg med tålmodighet 💁♀️ 3 dager til termin her, så kjenner det er vanskelig å tenke på noe annet om dagen 🙈 ts Anonymkode: 4f54e...338 Fødsel er nok rett rundt hjørnet! 🤩 Anonymkode: 22cf4...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 9. juni 2020 #16 Del Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spennende å høre om alle slimpropper som har gått og fødsler som har startet 😅 Vært en del slim og blod, kramper og slikt i dag - så får bare smøre meg med tålmodighet 💁♀️ 3 dager til termin her, så kjenner det er vanskelig å tenke på noe annet om dagen 🙈 ts Anonymkode: 4f54e...338 Hvis du orker og klarer, gå deg en liten tur 😁 ofte så kan litt bevegelse sette fart på sakene 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
19anonym96 Skrevet 9. juni 2020 #17 Del Skrevet 9. juni 2020 jeg fødte en fredag. Slimproppen gikk vell ca 10.30/10.45, Baby var ute 12.24 😅 Riene startet virkelig etter at slimproppen gikk, så jeg hadde styrtfødsel. Og det hadde ikke jordmødrene regnet med siden jeg var førstegangs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #18 Del Skrevet 9. juni 2020 Jeg fødte 48 timer etter slimproppen gikk. Hadde et par døgn før det med mye løs mage. Så tror nok fødselen din nærmer seg nå! Så spennende! 😄 Anonymkode: 86b4b...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #19 Del Skrevet 9. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i uke 39 og har hatt mye modningsrier de siste kveldene. Kastet nesten opp i dag, og var løs i magen i går. For et par uker siden hadde jeg mye blankt slim, med noe bunt i. Men nå i kveld kom det masse slim med friskt/friskt blod. Mer slimpropp kanskje eller er det tegningsblødning? Har noe mensmurringer, men ikke mer enn det 💁♀️ krysser fingrene for at fødsel ikke er langt unna nå! Hvor lang tid tok det fra slimproppen din gikk til du var i fødsel? Anonymkode: 4f54e...338 Første gang jeg fødte så gikk slimproppen 8 dager før fødsel. Da var jeg i uke 39, fødte til termin. Nå gikk slimproppen for 2.5 uke siden, har ikke født ennå, men igjen så er jeg veldig tidlig. Jeg har hatt en del modningsrier siden prippen gikk nå, men ingen fødsel ennå. Magen sank for en uke siden ca. Anonymkode: 3e5b0...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #20 Del Skrevet 9. juni 2020 Spørs om det er noe på gang, ja. Har vonde sammentrekninger, og tenkte å måle mellomrommet nå som datteren min er lagt. Har liksom gått så å venta på fødsel, men nå kjente jeg plutselig nervene komme altså! Håper bare vannet går i såfall, sånn at jeg er sikker på at NÅ er det i gang. 🙈 Er det vanlig at slimproppen varer lenge? Hver gang jeg er på do eller ser på bindet, så er det farget slim/utflod 😶 Ts Anonymkode: 4f54e...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå