AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Hva ville dere gjort som forelder dersom tenåringsdatteren deres på 18 år hadde blitt sammen med en på 36? Anonymkode: 0b2b2...29b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hadde tatt opp bekymringene mine med henne. Anonymkode: 5fff9...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Høres ut som eksen min 😔 Han er ikke noe lurt å være sammen med.. Hadde tatt en lang og alvorlig prat med min datter og så hadde jeg håpet at hun hadde tatt til fornuft.. Anonymkode: 733d7...618 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Prøvd så godt jeg kunne å late som at jeg syntes det var helt greit, og håpe at det går over fort. Alternativet er vel at hun blir enda mer opphengt i at «ekte kjærlighet kjenner ikke alder» eller noe. Og at hun slutter å snakke med meg. Anonymkode: 1a43f...3c2 1
GammelKaktus Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Uff, et ikke så mye man kunne ha gjort. Ta en prat og håpe at barnet tar til vettet. Og brukt all min viljestyrke for ikke å gå å smekke kjerringa. Godt voksne mennesker som roter seg opp i ungdommer er det noe feil med.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Det var voldsomt.. Hadde sagt tydelig i fra hva jeg hadde ment, forklart at alder og kjærlighet faktisk har noe å si da det er snakk om så mange år forskjell, ikke aktuelt! Myndig eller ei.. De trenger fortsatt å veiledes og styres til å ta gode valg for seg selv. Anonymkode: 93bed...692
solskinn_ Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 Har snakket med henne mange ganger, men hun står på sitt og mener han er snill og at det er ekte. Hun pleier generelt sett å være en som er fornuftig og vet hva som er riktig å gjøre, men akkurat nå føles det ikke sånn. Føler meg egentlig bare rådvill da hun ikke vil høre på det jeg sier.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 Lite man får gjort, jo mer du maser jo verre blir det nok Anonymkode: a6c6b...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå