Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere gjort som forelder dersom tenåringsdatteren deres på 18 år hadde blitt sammen med en på 36?

Anonymkode: 0b2b2...29b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt opp bekymringene mine med henne.

Anonymkode: 5fff9...2eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min 😔 

Han er ikke noe lurt å være sammen med.. 

Hadde tatt en lang og alvorlig prat med min datter og så hadde jeg håpet at hun hadde tatt til fornuft.. 

Anonymkode: 733d7...618

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd så godt jeg kunne å late som at jeg syntes det var helt greit, og håpe at det går over fort.

Alternativet er vel at hun blir enda mer opphengt i at «ekte kjærlighet kjenner ikke alder» eller noe. Og at hun slutter å snakke med meg.

Anonymkode: 1a43f...3c2

• Liker 1
Skrevet

Uff, et ikke så mye man kunne ha gjort. Ta en prat og håpe at barnet tar til vettet. Og brukt all min viljestyrke for ikke å gå å smekke kjerringa. Godt voksne mennesker som roter seg opp i ungdommer er det noe feil med.

AnonymBruker
Skrevet

Det var voldsomt.. Hadde sagt tydelig i fra hva jeg hadde ment, forklart at alder og kjærlighet faktisk har noe å si da det er snakk om så mange år forskjell, ikke aktuelt! Myndig eller ei.. De trenger fortsatt å veiledes og styres til å ta gode valg for seg selv. 

Anonymkode: 93bed...692

Skrevet

Har snakket med henne mange ganger, men hun står på sitt og mener han er snill og at det er ekte. Hun pleier generelt sett å være en som er fornuftig og vet hva som er riktig å gjøre, men akkurat nå føles det ikke sånn. Føler meg egentlig bare rådvill da hun ikke vil høre på det jeg sier.

AnonymBruker
Skrevet

Lite man får gjort, jo mer du maser jo verre blir det nok

Anonymkode: a6c6b...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...