Gå til innhold

Din pinligste ONS historie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din pinligste ONS historie? 

bare på gøy 🤪

Anonymkode: 1a5ba...1ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff okei... For en stund siden bestemte jeg meg for å "leve i sølibat" for en periode, da det hadde blitt litt mye ligging. Så jeg lot såklart busken vokse så til de grader, som et slags prevensjonsmiddel! I tillegg hadde jeg mensen og det pleier å være mer enn nok til å holde trusa på. Dessverre klarte jeg å drikke meg sørpefull i en venninne sin bursdag og endte opp med å bli med en fyr hjem på hotellrommet hans. Jeg husker INGENTING av hva som skjedde på det hotellrommet, men jeg våknet ved siden av en 25 år gammel fyr med total måne og det var blod over alt!! Over klærne mine, over absolutt alt sengetøyet (begge dynene og begge putene) OG i ansiktet hans 😭😭😭 Jeg spylte meg raskt i dusjen og løp derfra så fort jeg kunne.  Aldri vært så flau i mitt liv!

Anonymkode: dac80...d9d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uff okei... For en stund siden bestemte jeg meg for å "leve i sølibat" for en periode, da det hadde blitt litt mye ligging. Så jeg lot såklart busken vokse så til de grader, som et slags prevensjonsmiddel! I tillegg hadde jeg mensen og det pleier å være mer enn nok til å holde trusa på. Dessverre klarte jeg å drikke meg sørpefull i en venninne sin bursdag og endte opp med å bli med en fyr hjem på hotellrommet hans. Jeg husker INGENTING av hva som skjedde på det hotellrommet, men jeg våknet ved siden av en 25 år gammel fyr med total måne og det var blod over alt!! Over klærne mine, over absolutt alt sengetøyet (begge dynene og begge putene) OG i ansiktet hans 😭😭😭 Jeg spylte meg raskt i dusjen og løp derfra så fort jeg kunne.  Aldri vært så flau i mitt liv!

Haha, jævlig bra😂 hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på byen i Oslo og fant en god tone med broren til en kompis av meg. Jeg ble sørpe full og endte opp med å ta med meg han hjem.

Dagen etterpå våknet jeg og bare: «spøy jeg på noen i natt??» og tenkte at nei, det var vel bare en drøm, så sovner jeg igjen. 

Da jeg våkner opp igjen oppdaget jeg at det var spy i hele sengen min og på et håndkle som lå på gulvet. 

Så aldri til han igjen, og ble ganske mobbet av kompisen min i etterkant😂😂

Er enda så sykt flau😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jævlig bra😂 hvor gammel er du?

Kan le av det i ettertid men herregud så ødelagt verdigheten min var de påfølgende dagene 😬😅 Jeg er 28.

AnonymBruker
Skrevet

Nja.. Hadde blitt med en fyr hjem og ga han en himla haug med bitemerker rundt skuldrene og nakken. Dro ut dagen derpå og gjett hvem jeg møtte på byen igjen.. Gul og blå 🤣 men ble med en annen hjem da 🤣 bare en smule løs som 20 åring 🤣

Anonymkode: 0d1d5...2d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en sykt kjekk mann på byen, og han ble med meg hjem. Så at han var eldre, men visste ikke han var så gammel som det han var..

Viste seg at han var faren til ei på kullet mitt på studiet🙃 (Som jeg heldigvis ikke kjente, bare visste hvem var)

• Liker 4
Skrevet

Jeg traff en dominant fra fetlife. Vi hadde avtalt regler på forhånd  

Han Utstyrte meg med gagball, fant et tau og bandt meg fast i en slags skrevende doggystilling med ansiktet ned i madrassen. Jeg kunne knapt bevege meg og kunne bare lage noen rare lyder. 
Helt topp. Dette tente jeg på. Før han skulle knulle meg, ville han slikke meg det jeg lå. Han begynte i fitta, men gikk kjapt over til å rimme meg samtidig som han brukte en wand på klitten min. Jeg kjente det bygge seg opp mot en heftig orgasme, men lår det nærmet seg kjente jeg fårikålen bygde seg opp til en skikkelig fis.
Han hadde fortsatt tunga i rompa mi, og jeg klarte jo ikke å advare han om fisen. Så samtidig med en av mine heftigsteorgsmer, kom også en av mine heftigste brakfiser. Midt på tunga og i kjeften hans.
Heldigvis var det ikke mat i fisen. 

Endte opp med litt spanking og hard analsex etter det ja. Var første gang med tau og rimming for meg, men vi treffes forsatt når jeg føler for litt røff behandling. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jeg traff en dominant fra fetlife. Vi hadde avtalt regler på forhånd  

Han Utstyrte meg med gagball, fant et tau og bandt meg fast i en slags skrevende doggystilling med ansiktet ned i madrassen. Jeg kunne knapt bevege meg og kunne bare lage noen rare lyder. 
Helt topp. Dette tente jeg på. Før han skulle knulle meg, ville han slikke meg det jeg lå. Han begynte i fitta, men gikk kjapt over til å rimme meg samtidig som han brukte en wand på klitten min. Jeg kjente det bygge seg opp mot en heftig orgasme, men lår det nærmet seg kjente jeg fårikålen bygde seg opp til en skikkelig fis.
Han hadde fortsatt tunga i rompa mi, og jeg klarte jo ikke å advare han om fisen. Så samtidig med en av mine heftigsteorgsmer, kom også en av mine heftigste brakfiser. Midt på tunga og i kjeften hans.
Heldigvis var det ikke mat i fisen. 

Endte opp med litt spanking og hard analsex etter det ja. Var første gang med tau og rimming for meg, men vi treffes forsatt når jeg føler for litt røff behandling. 

Deg igjen............

Anonymkode: 28a3b...68d

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Deg igjen............

Anonymkode: 28a3b...68d

😘 

Glad i deg også ❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med meg selv i fylla en natt jeg hadde kommet hjem fra byen, og plutselig så jeg meg selv i speilet på klesskapsdøra. Det var flaut og turn off

Anonymkode: daa27...60a

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg husker INGENTING av hva som skjedde på det hotellrommet, men jeg våknet ved siden av en 25 år gammel fyr med total måne og det var blod over alt!! Over klærne mine, over absolutt alt sengetøyet (begge dynene og begge putene) OG i ansiktet hans 😭😭😭 

Du fikk blackout og du myrdet han med kniv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, 000VF000 skrev:

Du fikk blackout og du myrdet han med kniv.

Haha skulle nesten ønske det var tilfelle, sånn at det ikke fantes noen vitner! Men han var både i live og våken da jeg våknet og dro derfra 😩

AnonymBruker
Skrevet

Pinlig og pinlig.. men ille har det. Var akkurat kommet ut av et langt forhold, og trengte rebounds. Helgetur med venninne endte i to ons fredag og lørdag.

Lørdagens ons var med en kjekkas som var på overnatting hos en kompis med en hel kompisgjeng. Jeg ble med kjekkasen hit litt før de andre skulle hjem fra byen. Han var ti år yngre enn meg og kjørte på som en duracellkanin. Skulle ta meg bak, men plutselig bomma han og kjørte inn i toern så det sang. Jeg ble liggende i fosterstilling og tårene spruta. Gav oss der, jeg fikk akkurat komt meg ut av døra før den lattermilde kompisgjengen kom tilbake. Lurte seriøst på om han hadde skada meg oppi der, men det gikk heldigvis bra.

Anonymkode: fa30c...837

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ons med en fyr i et rom på en privatfest for en del år siden. Da jeg hadde kommet hjem morgenen etter oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta med meg trusa. Jeg ble så stressa for at jeg ikke fant trusa mi, så jeg kledde på meg, og sykla med fylleangst tilbake til huset for å finne den 😛 Han jeg hadde hatt ons med hadde heldigvis ikke våknet enda, husker ikke hvor jeg fant den trusa men den var heldigvis der. Jeg klarte ikke tanken på at det skulle snakkes om på bygda at jeg hadde lagt igjen trusa. Ikke vet jeg hvem sin seng vi brukte heller. Haha. Huff, ikke like lett å ha ons ute på bygda hvor alle kjenner alle..

Anonymkode: c815a...8c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...