AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Har begynt med smaksprøver. Banan falt veldig i smak. Sies at de skal få en t skje o 3 dager av den samme maten for å se reaksjoner. Han hadde lyst på mer så jeg ga han et par skjeer. Når kan man begynne å gi de litt mer mat. Anonymkode: b3fac...340
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Ville vært litt forsiktig å starte for hardt ut. Min digget også all mat og åpnet munnen for alt, så ble litt ivrig på litt mye i starten så hun likte det så godt så ble litt magevondt den ene gangen. Fra 4-5 mnd så prøvde jeg 1 skje her og 1 skje der men noen dagers mellomrom (bortsett fra den ene dagen med litt flere skjeer med grøt) orket ikke 3 dager på rad med å teste. Fra 5 mnd begynt jeg å gi litt større posjoner. Anonymkode: e02e8...8fa
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville vært litt forsiktig å starte for hardt ut. Min digget også all mat og åpnet munnen for alt, så ble litt ivrig på litt mye i starten så hun likte det så godt så ble litt magevondt den ene gangen. Fra 4-5 mnd så prøvde jeg 1 skje her og 1 skje der men noen dagers mellomrom (bortsett fra den ene dagen med litt flere skjeer med grøt) orket ikke 3 dager på rad med å teste. Fra 5 mnd begynt jeg å gi litt større posjoner. Anonymkode: e02e8...8fa Ja du har vel rett der. Han er sikkelig iverig gaper og skriker nesten etter mer. Vi får ta det med ro Anonymkode: b3fac...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå