Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt med smaksprøver. Banan falt veldig i smak. Sies at de skal få en t skje o 3 dager av den samme maten for å se reaksjoner. Han hadde lyst på mer så jeg ga han et par skjeer. Når kan man begynne å gi de litt mer mat. 

Anonymkode: b3fac...340

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville vært litt forsiktig å starte for hardt ut. Min digget også all mat og åpnet munnen for alt, så ble litt ivrig på litt mye i starten så hun likte det så godt så ble litt magevondt den ene gangen. Fra 4-5 mnd så prøvde jeg 1 skje her og 1 skje der men noen dagers mellomrom (bortsett fra den ene dagen med litt flere skjeer med grøt) orket ikke 3 dager på rad med å teste. Fra 5 mnd begynt jeg å gi litt større posjoner.

Anonymkode: e02e8...8fa

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville vært litt forsiktig å starte for hardt ut. Min digget også all mat og åpnet munnen for alt, så ble litt ivrig på litt mye i starten så hun likte det så godt så ble litt magevondt den ene gangen. Fra 4-5 mnd så prøvde jeg 1 skje her og 1 skje der men noen dagers mellomrom (bortsett fra den ene dagen med litt flere skjeer med grøt) orket ikke 3 dager på rad med å teste. Fra 5 mnd begynt jeg å gi litt større posjoner.

Anonymkode: e02e8...8fa

Ja du har vel rett der. Han er sikkelig iverig gaper og skriker nesten etter mer. Vi får ta det med ro

Anonymkode: b3fac...340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...