AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg opplevde en sa i slutten av november 2019. Har i ettertid hatt sykluser på 42-44 dager etter dette. I slutten av april var gleden stor, da vi tester positivt på ny graviditetstest. Dessverre endte det med en kjemisk/sa 10. Mai. Vi fikk utslag for høy fertilitet fra 21. Mai på clearblue fertilitetsmonitor. Da tenkte vi at det kunne virke som at syklusen var i ferd med å normalisere seg til ca 28 dager. Skulle da fått mensen i dag. Jeg begynte å spotte på torsdag og gjør det fortsatt. Er det mensen som kom på torsdag, og er i form av spotting denne måneden? Eller er det normalt å spotte flere dager før mensen etter kjemisk/sa? jeg har aldri opplevd å spotte noe tidligere, noe som gjør at alle disse spørsmålene dukker opp:) Anonymkode: 58dde...034
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Det er vanskelig å si. Jeg har hatt helt vanlig syklus en gang etter kjemisk graviditet og spottet da jeg ventet mensen etter en annen. Den gangen jeg spottet var jeg blitt gravid igjen. Hvis ikke mensen kommer og du ikke har tatt en test, ville jeg gjort det. Anonymkode: 158e5...beb
Amy.kw Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Jeg hadde kjemisk sist syklus, men helt vanlig nå. Når jeg hadde kjemisk var mensen forsinket med 4 dager, men denne syklusen var på akkurat 28 dager som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå