AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #41 Skrevet 9. juni 2020 B har rett, men dette er åndssvakt å krangle om. A burde bare slått av alarmen i stede for å begynne å rope, snakk om og gjøre seg hjelpesløs. Egentlig kjenner jeg at jeg er imot den som føler så voldsomt rundt dette at en lager en tråd på KG 😂 Anonymkode: dc87a...7fd 6
Daria Skrevet 9. juni 2020 #42 Skrevet 9. juni 2020 Hvor viktig kan en alarm være, at det ikke bare kunne vente til B kom tilbake? Her er det A som lager unødvendig styr og drama - og å kreve en unnskylding for en sånn tåpelig filleting er bare latterlig. Man lurer jo på hvordan det blir når dere virkelig får noe verdt å krangle om... 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #43 Skrevet 9. juni 2020 A lager unødvendig drama. Hun (ja, jeg antar at det er en hun og at TS er A) skulle bare slått av alarmen og ventet til B kom. Anonymkode: eddcc...47e 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #44 Skrevet 9. juni 2020 Begge tar feil, og ingen av dem har rett. Person A har rett i at B kunne vært litt forståelsesfull der og da, og sagt "beklager, beklager, obs, sorry, det var kjipt baby våknet, stakkars deg". Person A tar feil i at en unnskyldning er på sin plass i ettertid, og at dette er nok grunnlag for en krangel. Person B har rett i at en unnskyldning der B legger seg flat og påtar seg all skyld sånn i ettertid er hårreisende, det er i hvertfall ikke nødvendig, B har ikke gjort noe feil ved å gå på badet. Slikt skjer. A burde hatt forståelse for det, og ikke eskalert situasjonen ved å krangle om den unnskyldningen. Anonymkode: 1522b...6f2 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #45 Skrevet 9. juni 2020 Kom dere ut av huset! Anonymkode: 2de53...c86
Sirah Skrevet 9. juni 2020 #46 Skrevet 9. juni 2020 Dette er virkelig en filleting, men om jeg MÅ velge en person så har B rett. Det skal ikke være nødvendig å måtte si unnskyld for å ha glemt og gi beskjed om at man har gått på do. Når alarmen gikk av burde A forsiktig skrudd den av og ikke laget styr med å begynne å rope. Full forståelse for at både A og B er slitne, men denne kampen er unødvendig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #47 Skrevet 9. juni 2020 Jeg stemmer i det som allerede er sagt; at dette er en filleting. Når det er sagt, så er det viktig å være rause med hverandre og beklage uheldige hendelser, selv om ingen har "skyld". Jeg tenker at person A kunne unnlatt å rope og bare forsøkt å skru av alarmen, og at person B kunne opptrådt mer ydmykt og muligens beklaget det som skjedde. Anonymkode: 681ec...c52 2
Havbris Skrevet 9. juni 2020 #48 Skrevet 9. juni 2020 (endret) Slike filleting må dere slutte å lage sak av - det er ikke et viktig poeng å ha rett. Dere er slitne og har sikkert kort lunte men la dette ligge. I årene fremover kommer dere til å bli utfordret på mye, og om dere skal sørge for at forholdet overlever må dere lære dere å velge kampene med stor omhu. Det er ikke så viktig å ha rett - og med litt raushet kommer dere langt - mye lenger enn å søke råd på KG om hvem som har rett. Endret 9. juni 2020 av Havbris
Brunello Skrevet 9. juni 2020 #49 Skrevet 9. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Situasjon: Noen uker gammel baby sliter med å sovne, og har endelig sovnet på person A etter 30 min. Person B er på badet og dennes telefon ligger på stua der A og baby er. Mens person B er på badet går det en alarm på telefonen som gjelder noe viktig. Person A og B har i utgangspunktet en avtale om at de skal si fra hvis de går noe annet sted i huset. Person B glemte dette da vedkommende gikk på badet. Person A måtte da rope gjentatte ganger, og i kombinasjon med alarmen førte det til at baby våknet. Person A mener at person B skal si unnskyld, person B mener at det er hårreisende. Hvem har rett? Anonymkode: 2341c...e7a Jeg har rett. Dere må slutte å tulle med bagateller. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #50 Skrevet 9. juni 2020 Oi. Dere må finne måter å bli venner igjen på etter sånne småting. Ellers blir det noen lange år. Anonymkode: 1d988...83c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #51 Skrevet 9. juni 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi. Dere må finne måter å bli venner igjen på etter sånne småting. Ellers blir det noen lange år. Anonymkode: 1d988...83c Eller et kort forhold... Anonymkode: 40b46...9d9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #52 Skrevet 9. juni 2020 «Men største skylda, det har nå snekker’n, som laga stæga tå røtne bord! » Anonymkode: 40b46...9d9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #53 Skrevet 9. juni 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller et kort forhold... Anonymkode: 40b46...9d9 Poeng. Anonymkode: 1d988...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå