Gjest Hjerte Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Hei🤩 Ru’ Pauls dragrace er inne i sesong 11 nå. Er det noen som vet hvordan jeg kan få sett denne sesongen i norge? Har sett de andre på netflix, men vet ikke om den nye sesongen kommer der🤔
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 🤢 En av de verste seriene der ute. Jeez. Du må bruke internettskills seff. Finn deg en nerd som kan hjelpe. Anonymkode: 08609...f9f 1
Luka_S Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Sesong 12 var vel nettopp ferdig i USA, nå sender de All Stars 5. Tror det går an å kjøpe abonnement på Wowpresents Plus for alt Drag Race-innhold.
Matrosen Skrevet 11. juni 2020 #5 Skrevet 11. juni 2020 Wow+ er å anbefale😄😄 der ligger alle sesongene (1-12), untucked, all star, UK drag race og secret celebrity, pluss mye mer med kjente queens! All Stars sesong 5 har nettopp begynt, episode 2 kommet denne uka.
Gjest Hjerte Skrevet 15. juni 2020 #7 Skrevet 15. juni 2020 På 10.6.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev: 🤢 En av de verste seriene der ute. Jeez. Du må bruke internettskills seff. Finn deg en nerd som kan hjelpe. Anonymkode: 08609...f9f Brukte alllllle mine internettskills altså, men jeeezez - fikk det ikke til😱 men takk for «god» tilbakemelding👏🏻🙄
Lady Lovelylocks Skrevet 29. juni 2020 #8 Skrevet 29. juni 2020 Sesong 12 ble nettopp lagt ut på Netflix. Sesong 11 ligger der også.
Luka_S Skrevet 29. juni 2020 #9 Skrevet 29. juni 2020 57 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev: Sesong 12 ble nettopp lagt ut på Netflix. Sesong 11 ligger der også. Netflix har tapt seg sånn på sendingen av RPDR! Først viste de sesongen samtidig som i USA, men med en ukes forsinkelse på episodene. Nå er det lenge siden sesong 12 var ferdig i USA, og først nå har den kommet på Netflix. Jeg synes halve moroa er å diskutere episodene fortløpende på diverse nettfora, så den treigheten Netflix har med sendingen sin, er helt uakseptabel for meg. Nå har jeg kjøpt meg abo på WOW+, der har jeg tilgang til alt RPDR-materiale (unntatt RPDR Thailand, tror jeg), og det samtidig som det sendes i USA.
Gjest Hjerte Skrevet 7. juli 2020 #10 Skrevet 7. juli 2020 På 29.6.2020 den 22.29, Luka_S skrev: Netflix har tapt seg sånn på sendingen av RPDR! Først viste de sesongen samtidig som i USA, men med en ukes forsinkelse på episodene. Nå er det lenge siden sesong 12 var ferdig i USA, og først nå har den kommet på Netflix. Jeg synes halve moroa er å diskutere episodene fortløpende på diverse nettfora, så den treigheten Netflix har med sendingen sin, er helt uakseptabel for meg. Nå har jeg kjøpt meg abo på WOW+, der har jeg tilgang til alt RPDR-materiale (unntatt RPDR Thailand, tror jeg), og det samtidig som det sendes i USA. Ordnet med abonnemang på WOW+ jeg også🤩 der kan man jo se alle allstar sesongene også👏🏻
Luka_S Skrevet 7. juli 2020 #11 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, Hjerte skrev: Ordnet med abonnemang på WOW+ jeg også🤩 der kan man jo se alle allstar sesongene også👏🏻 Jepp! Har startet på sesong 1 igjen, skal ha en rewatch av alle, tenkte jeg. 😄 Fikk ikke med meg Untucked i de første sesongene, og der er det mange klassiske godbiter, gleder meg! 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå