AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Tenker å dra innom jobben med nyfødte og hilse på kollegaer 1 uke etter fødselen. Eller vil det være for tidlig? Anonymkode: 52e4e...4ca
Amatariel Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Jeg gjorde det sist. Syns det er koselig å vise babyen fram når den er fersk Er vel ikke noe fasitsvar på dette. Enhver mor må gjøre det som føles riktig, spesielt med tanke på form. Med nr. 1 var jeg i dårlig form, speilholke ute og første trilletur ble vel tatt etter 3-4 uker. Men med nr. 3 var jeg i toppform, sommertid og deilig å trille i byen etter 1 uke. Og da var jeg innom jobben for å si hei og vise frem. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Hadde ikke dratt i disse tider hvertfall. Jeg dro ikke og skal heller ikke dra. Anonymkode: 707e9...f93 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Jeg ville ventet et par måneder, men det handler mest om at det er et stykke hjemmefra osv for min del. Har en på 7 uker nå og det blir nok fortsatt en stund til. Alle er på hjemmekontor uansett så hadde ikke vært så spennende å dra dit nå 😅 Anonymkode: 14fbd...ac0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Med nr 1 var jeg innom rundt 6 uker, nr 2 var ca 3 uker. Hadde jeg vært i nærheten før ville jeg svingt innom Anonymkode: 314f0...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå