AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg skal ha egguttak i morgen. Mannen var på besøk hos en kamerat i kveld, hvor de drakk noen glass vin. Han kom ikke på at dette kunne ha noe å si for prøven han skal levere i morgen. Tidligere prøver har sett bra ut. Hvor bekymret bør vi være? Anonymkode: fc29c...231
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Jeg trodde ikke det hadde noe å si... mange alkoholikere som har gjort kvinner gravide Anonymkode: 40c02...8ed 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Må si dette er utrolig korttenkt av mannen din. Her går dere gjennom kanskje den viktigste tiden i deres liv også må han drikke alkohol rett før han skal levere sædprøve? Det Kan selvfølgelig påvirke sædkvaliteten. Alkohol er det eneste legene har bedt meg og mannen min holde oss unna i perioden før egguttak. Anonymkode: 65eea...599 2
alba85 Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Det kommer til å gå helt fint! Ikke heng deg opp i det. Så lenge han ikke er en stordranker så skader ikke en kveld med en kamerat deres prosjekt. Denne prosessen er for mange av oss lang og tung, og den kan slite noe enormt på parforholdet, ta vare på hverandre og vær rause med hverandre. ❤️ masse lykke til i morgen!! 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Det går nok helt fint. Viktigste er at han har hatt tømming 48 timer førslik at gamle er borte. Anonymkode: 858fa...5c6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Sædcellene ble laget for lenge siden, siden før han drakk alkohol. Det tar ca. 3 mnd på å utvikle nye sædceller. Det anbefales at mennene ikke overdriver alkoholinntaket i prøverørsprosessen generelt. Ikke at de må være helt avholds. Anonymkode: 394aa...3c0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 Spermen utvikles 3 måneder før, ja, men modnes og påvirkes i siste fase også. De finner nok noen brukanes sædceller, men be han være mer forsiktig ved neste sædleveranse Anonymkode: bac96...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå