Gå til innhold

Har søkt plass i barnehage, men ombestemt oss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Vi har søkt inn barnet vårt i barnehage, og han er 1 år når han starter. 

Samboeren min jobber hjemme og moren hans bor nesten vegg-i-vegg. Vi har en veldig god relasjon. De har lyst til at poden skal bli hjemme et år til. Det var vel svigermor som virkelig ville dette, og jeg synes det er en fin tanke. 

Greia er at jeg har dårlig samvittighet ovenfor barnehagen. Det er en ganske liten avdeling (0-3), og å si opp plassen vil jeg tro kan påvirke arbeidsplassen til den personen. 

Anonymkode: 6bf29...b5c

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Vi har søkt inn barnet vårt i barnehage, og han er 1 år når han starter. 

Samboeren min jobber hjemme og moren hans bor nesten vegg-i-vegg. Vi har en veldig god relasjon. De har lyst til at poden skal bli hjemme et år til. Det var vel svigermor som virkelig ville dette, og jeg synes det er en fin tanke. 

Greia er at jeg har dårlig samvittighet ovenfor barnehagen. Det er en ganske liten avdeling (0-3), og å si opp plassen vil jeg tro kan påvirke arbeidsplassen til den personen. 

Anonymkode: 6bf29...b5c

Den fylles nok opp.

Skrevet (endret)

De får inn andre. Etter maks et par måneder. Ekstremt lite sannsynlig at det påvirker noen arbeidsplasser. Regner med at dere har plass fra august? Si opp i juni så slipper dere å betale noenting. 

Legger til: sannsynligvis er det en eller annen sjel uten lovbestemt rett til barnehage men som føler at den virkelig trengs, som kommer til å gråte av glede når det ble plass likevel! Ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for ihvertfall 😊

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis blir plassen fylt av et annet barn. Men uansett tenk på barnet deres og hva dere selv vil! Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. 1 åringer er fortsatt små når de starter i barnehagen, syntes det er flott at dere velger å vente med barnehage når dere har muligheten til å ha barnet hjemme lengre 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...