Ranunkelen Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 (endret) Hvilken neglelakk er din favoritt, og hvorfor? Har akkurat fått interesse for å fikse neglene mine, og er på utkikk etter lakker som holder godt, og som har brede koster 🙂 Kom gjerne med tips og triks, til en nybegynner 😉 Endret 8. juni 2020 av Ranunkelen
Jessic_a Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Elsker Essie 😊 Bruker fast sugar daddy. Husk base og cover for å få maksimal utbytte. Fil neglene godt og dytt neglebånd tilbake hvis nødvendig. Velkommen til den vakre verden.
Slitenmamma Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Isadora har noen som holder veldig godt, og har bred børste. Men husker ikke navnet på den serien.
Ranunkelen Skrevet 9. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2020 På 8.6.2020 den 21.06, Firebarnsmor86 skrev: Elsker Essie 😊 Bruker fast sugar daddy. Husk base og cover for å få maksimal utbytte. Fil neglene godt og dytt neglebånd tilbake hvis nødvendig. Velkommen til den vakre verden. Hva ee base og cover? Hvilken fil anbefaler du? 😊
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Jeg er litt mer lavterskel. Jeg bruker to lag med maybeline 60 seconds og deretter et lag mattlakk fra eBay. Holder i en god uke helt uten base, overlakk og alt annet jeg ikke har tid til. Anonymkode: 91414...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå