Gå til innhold

Hadde du brydd deg om ingen i familien gratulerte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bursdag igår, ble 24 og ingen familiemedlemmer gratulerte meg med dagen... heller ikke flere av mine nermeste venner jeg snakker med hver dag og er mye med🙄 føler meg skuffa selvom jeg ikke bryr meg om så mye om bursdag generelt og tar det som en helt vanlig dag... hva hadde dere følt ? 

Anonymkode: a4100...405

Videoannonse
Annonse
Gjest Villfisker
Skrevet

Nei, det hadde vært supert :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også vært skuffet... det må ha vært vondt for deg. ikke engang dine foreldre? Søsken?

Anonymkode: 99d82...007

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt skuffet, men ville ikke hatt noe feiring. 

Anonymkode: 22972...a9e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville også vært skuffet... det må ha vært vondt for deg. ikke engang dine foreldre? Søsken?

Anonymkode: 99d82...007

Nej... 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde jeg reagert på. Er selv mamma og kan ikke forstå at foreldre glemmer sine egne barns bursdager. Jeg husker dem bedre enn min egen dag..! Jeg kan alle fødselsdagene i nærmeste familie på rams og synes det burde være en selvfølge. 

Anonymkode: 7fc56...a63

• Liker 6
Skrevet

Etter at FB kom har man sluttet å sende bursdagshilsener el ringe virker det som.....

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ville ha blitt veldig lei meg. 

Anonymkode: 95cdc...76b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Rullerusk skrev:

Etter at FB kom har man sluttet å sende bursdagshilsener el ringe virker det som.....

Jeg har ikke bursdagen offentlig på facebook, men la ut sånn story som tydelig viste at jeg hadde bursdag på snap og den ble sett av alle og det er jo sånn kake på snap også men flere bekjente som ikke kjenner meg godt skrev gratulasjoner, så det er jo hyggelig. Men bursdagen har ikke akkurat blitt glemt heller når det syns på snap og de har sett storyen. Snakket vanlig hverdagslig med flere av dem uten at de har gratulert. Bare skjønner ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg endelig fått ønske mitt 😛

Anonymkode: 147c9...399

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke bursdagen offentlig på facebook, men la ut sånn story som tydelig viste at jeg hadde bursdag på snap og den ble sett av alle og det er jo sånn kake på snap også men flere bekjente som ikke kjenner meg godt skrev gratulasjoner, så det er jo hyggelig. Men bursdagen har ikke akkurat blitt glemt heller når det syns på snap og de har sett storyen. Snakket vanlig hverdagslig med flere av dem uten at de har gratulert. Bare skjønner ikke. 

Mente det i en større og mer generell sammenheng. Før FB ringte man og gratulerte folk. Nå forventer folk at FB husker alle bursdager og at det er nok å gratulere selv sine nærmeste der. Kommer det ikke opp er det glemt liksom

Skrevet

Pleier du å få gratulasjoner vanligvis ? Om så, kan det være noe du har gjort? Kanskje gå i deg selv og se om det kan være noe som har forårsaket dette. Det er ikke normalt å bli ignorert uten grunn. Kan du ikke komme på noe spesielt, så snakk med dem. Fortell dem at du ble oppriktig lei deg for å ha blitt glemt på dagen din. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Rant skrev:

Pleier du å få gratulasjoner vanligvis ? Om så, kan det være noe du har gjort? Kanskje gå i deg selv og se om det kan være noe som har forårsaket dette. Det er ikke normalt å bli ignorert uten grunn. Kan du ikke komme på noe spesielt, så snakk med dem. Fortell dem at du ble oppriktig lei deg for å ha blitt glemt på dagen din. 

Ja pleier vanligvis det. Nei har ikke gjort noe har snakket vanlig med de nermeste som ikke har gratulert. Og de HAR fått med seg at jeg har bursdag. Det ser jeg jo på snap... 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bursdag igår, ble 24 og ingen familiemedlemmer gratulerte meg med dagen... heller ikke flere av mine nermeste venner jeg snakker med hver dag og er mye med🙄 føler meg skuffa selvom jeg ikke bryr meg om så mye om bursdag generelt og tar det som en helt vanlig dag... hva hadde dere følt ? 

Jeg hadde nok blitt lei meg😢 tenker det er hyggelig og veldig vanlig. Da er det ikke rart du ble skuffa og såra, man vil jo føle seg sett av de rundt seg. Det er nok en veldig mager trøst siden jeg er en fremmed men: 

GRATULERER MED DAGEN SOM VAR! ❤️ 💖🎉🎉

AnonymBruker
Skrevet

Både kjæreste (ex) og bestevenninna mi (pgså ex🤣) glemte 30 års dagen min. Blei godt feira med min nærmeste familie og to mnd senere fant jeg min drømmemann som jeg deler livet og barn med nå ☺️

har stor familie og nesten ingen av dem sendte noen hilsen heller. 
veldig kjekt å vite hvem man egentlig kan overse i fremtiden 😎

Anonymkode: 1c300...6da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri likt å feire bursdag, men når typen glemte det for to år siden , og kom hjem med en soggy take away pizza og et halv hjerta gratulere i fjor, så har jeg nok tenkt at det hadde vært hyggelig å bli gjort litt stas på.....

❤️Gratulere med overstått❤️

Anonymkode: b8634...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Hvis familien min ikke gratulerte meg , hadde jeg sendt hele gjengen på pleiehjem. Det går ikke an å ikke få med seg nedtellingen min til bursdag,meldinger med invitasjoner,og mine "jeg gleder meg sånn til du kommer på bursdag" 😄 jeg elsker bursdager,både min og andres,og det skammer jeg meg ikke over å si til dem. 

Anonymkode: af489...52a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sletta fødselsdag fra FB, de som ikke husker det selv kan bare drite i å gratulere meg uansett.

Anonymkode: 41048...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt så lei meg!! Med alle de type sosiale medier vi har i dag som minner på bursdager så finnes det ingen unnskyldning 😣

Anonymkode: f7e90...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har fjerna bursdag på fb for å "teste" andre er kjipe folk. Jeg er en veldig god venn, som også elsker bursdager, men jeg har ikke sjans å huske bursdager, datoer og tall generelt. Jeg vet ofte hvilken årstid og mnd men det glemmes fort i hverdagen uten en påminnelse. Utrolig teit som noen her skrev at da vet man hvem man kan "overse". Når det gjelder deg TS så er det selvfølgelig utrolig kjipt at ikke engang foreldrene dine sa noe, det er jo helt utrolig med mindre de står midt oppi noe spesielt? Jeg forstår at vennene dine ikke husket det med mindre den snappen var helt åpenbar at du hadde bursdag og de så den, men helt ærlig kunne jeg fort gjort samme feil selv uten en liten påminnelse.

Anonymkode: 5bdaa...e23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...