Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Se ingen anal-ordspill i overskrifta! Nåvel! De sa at 1 juli mister vi mtv og mange andre kanaler og blir erstattet med bl.a. the voice og tv3 tilogmed, vil noen da fortelle nissen meg hvorfor jeg har mtv på tv mitt nå? Jeg leste på vgs debattforum at mange folk der har allerede fått the voice, eller er det mulig mitt kristiansandstv er litt treigt i oppfattelsen?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Har hatt the voice i mange måneder, vi... Og vi bor i Stavanger.. Har du kabel, kanskje? Viasat har jo mtv fortsatt, dah.. Og det er jo bare de som KUN abbonnerer på Canal Digital og har parabol som mister mtv. Ikke de som har Viasat.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Vel i vår digital receiver som det står på den, grå boks, har vi et kort som det står Canal Digital på, så... Viasat har vi ikke... skjønner ikke mye :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #5 Skrevet 1. juli 2005 Aaaah! Da så! Så kommer 1000 kronerspørsmålet.. hvordan?
monja Skrevet 2. juli 2005 #6 Skrevet 2. juli 2005 Når vi oppdaterer tuneren setter vi den på TV2 og slår den av. Som regel om natta. Når vi slår den på igjen. Men siden du ikke har The voice i det hele tatt må du kanskje oppdatere kanallista di? Gå inn på "Meny" og videre på "Søke/redigere kanaler". Så går du på "Reinnstallere kanaler" og gjør et nytt søk på kanalene. Men tv3 kommer vel ikke på CanalDigital vel?
lillesky Skrevet 3. juli 2005 #7 Skrevet 3. juli 2005 Er bare KABEL-TV som mister MTV. Vi med satelitt (sånn tallerken) får beholde MTV. TV3 får nok ikke Canal Digital, for det er bare Via Sat som har det.
CecilieB Skrevet 3. juli 2005 #8 Skrevet 3. juli 2005 Vi har ny pakke fra CanalDigital. Fantastisk å slippe Jetix og Mtv synes vi da. Tv3 har vi fortsatt og gleder oss til å se hvordan Disney Channel er.
Gjest LoisLane Skrevet 4. juli 2005 #9 Skrevet 4. juli 2005 Vi har ny pakke fra CanalDigital. Fantastisk å slippe Jetix og Mtv synes vi da. Tv3 har vi fortsatt og gleder oss til å se hvordan Disney Channel er. Enig! Jetix er noe ordentlig dritt, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå