Gå til innhold

Trur jeg liker jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som i voksen alder har funnet ut at de liker jenter? Jeg er 35,og begynner å lure.. Vet ikke om jeg hadde klart å gå all in med ei jente, altså ha sex, men har begynt å føle på en nysgjerrighet, og har kjent tiltrekning til ei jeg har blitt kjent med. Forstår det ikke helt selv, da dette ikke det ikke er ei jente som på noen måte minner om de type menn jeg liker. Men syns vedkommende er så sjarmerende, fin og god og jeg har tenkt mye på hun i det siste.. Tror nok ikke det er gjensidig,kun vennskapelig.  Jeg tror at om jeg hadde hatt mulighet så hadde jeg kunnet kysse/rote med henne,og hengt mye med henne. Er jeg bifil? Eller bare liker jeg hun godt som person? 

Anonymkode: 6c8f7...b8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å finne det ut 😉

Anonymkode: f8aff...351

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som i voksen alder har funnet ut at de liker jenter? Jeg er 35,og begynner å lure.. Vet ikke om jeg hadde klart å gå all in med ei jente, altså ha sex, men har begynt å føle på en nysgjerrighet, og har kjent tiltrekning til ei jeg har blitt kjent med. Forstår det ikke helt selv, da dette ikke det ikke er ei jente som på noen måte minner om de type menn jeg liker. Men syns vedkommende er så sjarmerende, fin og god og jeg har tenkt mye på hun i det siste.. Tror nok ikke det er gjensidig,kun vennskapelig.  Jeg tror at om jeg hadde hatt mulighet så hadde jeg kunnet kysse/rote med henne,og hengt mye med henne. Er jeg bifil? Eller bare liker jeg hun godt som person? 

Anonymkode: 6c8f7...b8c

Hvorfor ikke date en jente og teste det ut? Vær ærlig med henne og si at du er usikker. Så ser du bare hvordan det går og hvor langt dere går. 

Skrevet
3 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hvorfor ikke date en jente og teste det ut? Vær ærlig med henne og si at du er usikker. Så ser du bare hvordan det går og hvor langt dere går. 

Er det en ting lesber elsker så er det streite jenter som vil eksprimentere.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, ajarRun skrev:

Ja, for det kan du sikkert svare for alle om. Jeg hadde gjerne gått på date med ei som lurer på om hun er bifil. Er bifil selv. Det er jo bare snakk om en date. Ikke en forlovelse. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, ajarRun skrev:

Not

Anonymkode: f8aff...351

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...