AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Barnet mitt var på 1-årskontroll og fikk vaksiner for fem dager siden, og har oppført seg helt annerledes enn tidligere etter dette. Han hadde litt feber det første døgnet, men ellers ingen bivirkninger. Derimot våkner han nå mange ganger hver natt, hyler og er vanskelig å roe ned. Han er blitt skikkelig mammadalt, og har tydelig separasjonsangst. Veldig sutrete og vanskelig å tilfredsstille. Han står i bue og hyler når jeg skal legge ham i vogna eller sette ham i bilsetet. Det er som om jeg fikk med et annet barn hjem fra helsestasjonen. Han har en jeksel på vei ut, så det kan selvsagt være det som er grunnen, men jeg har prøvd å gi ham Paracet før leggetid, og det burde jo ha positiv innvirkning på søvnen dersom det er smerter pga. tannfrembrudd som er årsaken. Er det noen som har opplevd lignende etter vaksiner? Anonymkode: 0e0ad...72f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Det er neppe reaksjon på vaksinen, men en fase/utvikling som skjer samtidig. Anonymkode: a0624...aa7 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Det er garantert ikke vaksinen. Det er ikke vanlig, og du ville også merket noe etter 1 eller 2. Gang. Vaksinen ved 1 år har de fått 2 ganger før hvis du følger programmet. Anonymkode: 2b596...d83 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som har opplevd lignende etter vaksiner? Ikke etter vaksiner nei. Jeg tenker at det er tilfeldig at det skjedde nå, og det er ikke en uvanlig "fase". Hva sier lege/helsestasjon om det? Anonymkode: 5aa04...8e3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Hadde jeg vært bekymret for barnet mitt hadde jeg selvsagt rådført meg med helsevesenet. Det håper jeg inderlig du har gjort, og at det å spørre på KG bare er et supplement. Anonymkode: 5aa04...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå