Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bankboks
Skrevet

Nå nærmer det seg sesongslutt.. Bare to episoder igjen...

Det kommer vel flere episoder??? (det MÅ det!)

Men når.. Og hvorfor står episodebeskrivelsene på hjemmesiden deres bare til og med forrige sesong?

Og hvem frir i siste episode Luke? Zach?

Uff.. jeg er vist litt avhenging :oops: :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Dette er slutten av sesong fem, og jeg har hørt snakk om sesong 7... Forfatteren av serien har visst lyst til å la hele GG ende med at Rory "graduates from Yale". Men det er visst bare løse rykter, altså.

Var det en spoiler?

Næsj, de sesongene er jo ikke lagd enda, så jeg satser på det går greit...

Skrevet
Feil!

Dette er slutten av sesong 6. Ser du på deres hjemmeside http://www2.warnerbros.com/gilmoregirls/index.html kan du lese episodeguiden for sesong 5 og du ser da med en gang at det som går nå er sesong 6.

Så en evt sesong 7 er jo det vi alle venter på..

Det er jo sesong 5 som går nå, og som nettopp ble vist i USA. Sesong 6 er nok ikke lagd enda. Hvis man går inn på linken du la til så ser man jo at det bare går fram til sesong 5.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Ja, det var det jeg trodde også. Overalt hvor jeg har lest om GG, har det stått at dette er sesong fem.

Gjest Sesselja i.i
Skrevet

Hva skjedde i forrige episode? Sitter i Reykjavik og fikk den ikke med meg.

Skrevet
Hvis man går inn på linken du la til så ser man jo at det bare går fram til sesong 5.

Og viss du gadd å lese det som stod der hadde du sett at det var beskrivelser av FORIGE sesong. Den sesongen vi ser nå finnes det ikke beskrivelser av på den siden.. Ergo er det sesong 6!!

Takk og pris at jeg har mer oppdaterte diskusjonsforum å forholde meg til.. ;) (amerikanske)

Skrevet

Uansett fikk jeg med meg på den siden at det er Carole King som spiller musikkbutikkeierinnen, visste ikke det, jeg. Så artig :ler:

Skrevet

Og viss du gadd å lese det som stod der hadde du sett at det var beskrivelser av FORIGE sesong. Den sesongen vi ser nå finnes det ikke beskrivelser av på den siden.. Ergo er det sesong 6!!

Takk og pris at jeg har mer oppdaterte diskusjonsforum å forholde meg til.. ;) (amerikanske)

Omg...

Sesong finale i USA var nå nettopp. Og det er de samme episodene vi ser på nå som gikk der.

http://www.thewb.com/Shows/Episode/0,8201,...,||2355,00.html

Hvis du går inn der, og ser på "choose eoisode", så står det "this season"(altså siste sesong som var :roll: ). Så ser du at det er de samme episodene som går på tvnorge. Sesong 6 begynner ikke før til høsten i USA.

Og i linken du la til, der ser du jo at sesongene bare går til 5. Hvis sesong 6 hadde begynt så hadde det jo stått episode beskrivelse, noe det ikke gjør.

Skrevet

Omg...

Sesong finale i USA var nå nettopp. Og det er de samme episodene vi ser på nå som gikk der. .

Ja det er det!

Og i linken du la til' date=' der ser du jo at sesongene bare går til 5. Hvis sesong 6 hadde begynt så hadde det jo stått episode beskrivelse, noe det ikke gjør.[/quote']

Nope!

Dersom du LESER epiosodebeskrivelsene så ser du at det som står der som sesong 5 IKKE er de episodene vi ser nå.. Finn epiosoden som skal gå nå på søndag, der.. DA skal jeg tro deg.. :hoho:

Skrevet

På TVNorge sine sider står det hvertfall at det er sesong 5

Gilmore Girls

"Gilmore Girls år 5"

I dag: "Blame Booze and Melville"

Bladet med intervjuet av Lorelai kommer ut og feiringen til Luke og Lorelai tar helt av. Midt i all gleden får Sookie veer - og fødselen er i gang. Luke blir fortvilet da han oppdager at Kirk også har lagt inn bud på Twickhamhuset. Han ønsker å kjøpe huset til seg og Lorelai. Skal han mistet drømmehuset? Og hvorfor lar Emily en fremmed, utenlandsk ballerina flytte inn?

Episode: 21

Skrevet
Nope!

Dersom du LESER epiosodebeskrivelsene så ser du at det som står der som sesong 5 IKKE er de episodene vi ser nå.. Finn epiosoden som skal gå nå på søndag, der.. DA skal jeg tro deg..

Og her så man også at det er sesong 5 som står beskrevet og episoden som gikk sist het vel How Many Kropogs to Cape Cod og står nederst under sesong 5. Episoden som skal gå neste søndag heter 108. Blame Booze and Melville og står også under sesong 5 :tunge1:

Skrevet
På TVNorge sine sider står det hvertfall at det er sesong 5

jeg har også lest episodebeskrivelsene hos TV-Norge, men på de offisielle hjemmesidene (som du ser link til lengere oppe) står det beskrivelse av sesong 5 der.. og der finner du ikke de episodene som går nå.. Nemlig!!

Skrevet

Men på alle andre sider står de episodene under sesong fem.

Skrevet

Ja, men jeg ser på de offisielle sidene.. stoler på de jeg.. :wink:

Er jo ganske offisielle de jeg har linket til her da, er jo Warner Brothers som lager gilmore girls :wink:

Gjest bankboks
Skrevet

Hjelp.. Hva har hendt med tråden "min"

Ja, ja.. Godt å høre at det kommer flere sesonger i alle fall.. :-)

(og litt ok at jeg ikke var den eneste som hadde missforstått det med sesongenen.. følte meg litt "tett i pappen" etter å ha lest denne tråden ;) )

Gjest gilmore
Skrevet

Hvis du mener at de amerikanske sidene er så oppdaterte, så kan du vel legge til en link hvor det står at sesong 6 vises nå..

Og på linken du la til så går jo sesongene bare til 5. Og der står heller ikke alle episodene på sesong 5 beskrevet.

Skrevet

Det er ikke verre enn at Titt har glemt å ta høyde for at det er sommerferie i USA også... Sesong 5 er ferdig (siste episode ble sendt 17. mai ifølge denne siden), og sesong 6 starter til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...