AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har 50% fast stilling på et sykehjem. Rett før koronaen brøt ut på det verste sendte jeg inn en søknad som tilkallingsvikar på et familievernsenter. Virker veldig spennende. Hørte ikke mer før for to uker siden. Var på intervju og fikk jobben. Ble veldig glad da jeg har ønsket å jobbe der lenge. Hørte med min leder ang dette å jobbe en plass til mtp smitte. Hun var ikke positiv for å si det sånn. Hun ville helst ikke at vi jobber flere steder pga risiko for smitte. Hun syns det var for tidlig osv. Men, kunne ikke nekte meg og det var ikke noe forbud. Hun kunne heller ikke øke stillingen min. Det er ingen påvist smittede i min kommune. I den kommunen jeg kan få jobbe i er det påvist pr. nå én smittet. Hva hadde dere gjort? Jeg blir litt stressa av dette kjenner jeg. Anonymkode: edc98...f06
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hadde tatt jobben, definitivt. Bare ha god hygiene så går det nok fint 😊 Anonymkode: 0e4b9...982 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Ta jobben, din leder prøver nok å få deg til å droppe den andre jobben på en slu måte Anonymkode: 4f7f1...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå