Gå til innhold

sex på jobben

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hjelp. Jeg er så forelsket, men gutten er gift.

Hadde sex med en legestudent på jobben. Dette har skjedd fire ganger.

Jeg er oppover ørene forelsket, men han er gift.

Jeg tenker på ham ustanselig, og burde vite bedre, men hva gjør man med følelser.

Det virker som han kun er ute etter sex, og det gjør meg også vondt.

Vi er sammen på lånt tid , under omgivelser som ikke skulle tilsi at man skulle ha sex sammen. Og det skremmer meg hvilke følelsere jeg har for ham.

Jeg er så redd for å bli såret, men søker allikevel til disse stundene med ham.

Jeg høres vel ut som en naiv 14- åring, men slik føler jeg det.

Jeg trenger gode råd fra dere der ute.

Han mente dette var en unormal situasjon, men hvorfor gjør han det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sier det er en unormal situasjon, og det har han rett i fordi han er utro mot sin kone.

Om han gjør det fordi han lever i et dårlig ekteskap eller fordi han bare er på jakt etter et nummer på si i ny og ne kan bare han svare på.

Du må spørre han hva hensikten hans er her, også må du ta valget selv om det er noen fremtid for dere, eller om du vil ende opp å bli såret her. Jo lenger du fortsetter å treffe han som du gjør og ha sex med han, jo større er sjansen for at du vil få deg en smell.

Når du sier at dere er sammen på lånt tid, så tolker jeg det slik at du egentlig vet svaret her allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kristian!

Men vil legge til at han faktisk har en kone!

Er DU redd for å bli såret?

Tydeligvis ikke redd for å såre andre ihvertfall!

Og når han synes det er greit å være utro mot sin kone, er han noe å drømme om da?

Kona oppdager deg, det blir bråk og skilsmisse, du får han, og tanken dukker opp........Er han til å stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mortie, du mente vel helt sikkert Kristian?

Jeg synes svaret ligger i kortene, og slutter meg til de to foregående innleggene.

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes er verre enn utro mannfolk er damene som vet om at mannen er opptatt! :evil:

Ellers synes jeg Kristian og Mortie har gitt gode svar her.

Men hva skal du med et slikt forhold når du aldri er fornøyd? Du vil ha mer, men får ikke mer. Du går og håper - forjeves...

Skjerp deg - si nei neste gang. Gjør konen hans en stor tjeneste, det er hun som er i en trist situasjon. Du har plassert deg i den situasjonen du er i selv, selv om du visste om omstendighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig i svarene ovenfor bortsett fra 2 ting..

1.Konen hans gjør du ikke en stor tjeneste ved å la vær og ha sex med han..du gjør henne en stor tjeneste ved å fortelle henne dette..engang utro alltid utro.

2. Det er naivt, for skulle du vært sammen med han hadde du alltid gått og tenkt på om han ville vært utro..Noe han sikker ville ha vært også

Sånne ting som dette er å utsette seg selv for skade,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...