AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Hei Kjæresten min er fra usa og har vært på jobb i Thailand. Vil så gjerne se han. Er det større sjanse for han å komme seg til Norge direkte fra Thailand enn hvis jan reiser til usa først? Jeg MÅ møte han i sommer. Hva gjør dere andre med kjærester i utlandet? Anonymkode: 2f91a...947
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Han har vært i thailand siden februar Anonymkode: 2f91a...947
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Ingen vet ennå. I første omgang åpner Danmark 15 juni, og etter det kanskje Finland og Sverige. Andre deler av Europa forhåpentligvis etter 20 juli. Jeg har også partner i et annet europeisk land, så jeg krysser fingrene. Dessverre vil jeg nok tro at "long haul" ruter er det som åpner sist. EU har et generelt innreiseforbud ennå fra andre verdensdeler så vidt jeg vet. Men det går over en gang! Anonymkode: 0064f...7b1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Siden han er fra et land utenfor EU, så blir det nok en stund til dessverre.. I alle fall over sommeren vil jeg tro. Jeg har heldigvis en kjæreste innenfor EU, og vi skal møtes i Tyskland om noen uker, siden Tyskland åpner for EU/EØS-land til mandag. Kjenner at nok er nok, og at jeg blåser i karanteneregler og reiseråd. Har vært pliktoppfyllende, fulgt alle retningslinjer, jobbet hver dag under hele Corona-krisen, og sittet mange kvelder/langhelger alene pga. Corona. Når Norge fortsatt ikke åpner opp for at man kan møte sin kjære igjen, så tar jeg saken i egne hender! Nekter å være alene i sommerferien også... Anonymkode: 69ebf...00d 2
Oktobr Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Jeg lurer også på dette. Jeg bor i kjæresten min sitt hjemland, men håper på å kunne reise til Norge sammen i løpet av året. Krysser fingrene.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Det er det fremdeles ingen av oss som vet. Jeg håper fremdeles de stenger for utenlands reiser til neste år. Særlig til Spania. Anonymkode: 1a17e...8a8 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det fremdeles ingen av oss som vet. Jeg håper fremdeles de stenger for utenlands reiser til neste år. Særlig til Spania. Anonymkode: 1a17e...8a8 Det blir i så fall tragedie for dem som har barn i et annet land. Anonymkode: cee9b...083 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir i så fall tragedie for dem som har barn i et annet land. Anonymkode: cee9b...083 Mye verre at folk tar med seg smitte hjem. Dessuten slipper jeg press og mas om reising da. Jeg vil ikke reise. Anonymkode: 1a17e...8a8 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye verre at folk tar med seg smitte hjem. Dessuten slipper jeg press og mas om reising da. Jeg vil ikke reise. Anonymkode: 1a17e...8a8 Men små barn vil se foreldrene sine. Du kan ikke mene at foreldre skal nektes kontakt med sine barn i flere år. Anonymkode: cee9b...083 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #10 Skrevet 9. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men små barn vil se foreldrene sine. Du kan ikke mene at foreldre skal nektes kontakt med sine barn i flere år. Anonymkode: cee9b...083 Jeg vil anta at det kan åpnes for slike tilfeller (og husker jeg rett er det allerede nå en delvis åpning for lignende tilfeller). Dette ville uansett ikke gjelde så mange, og så kan grensene heller stenges for fritidsreiser for hvermannsen en god stund til. Anonymkode: ad1fb...4b9 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #11 Skrevet 9. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men små barn vil se foreldrene sine. Du kan ikke mene at foreldre skal nektes kontakt med sine barn i flere år. Anonymkode: cee9b...083 Hvem har sagt det blir i flere år? Anonymkode: 1a17e...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #12 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anta at det kan åpnes for slike tilfeller (og husker jeg rett er det allerede nå en delvis åpning for lignende tilfeller). Dette ville uansett ikke gjelde så mange, og så kan grensene heller stenges for fritidsreiser for hvermannsen en god stund til. Anonymkode: ad1fb...4b9 Håper det. Helst til februar. Minst Anonymkode: 1a17e...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #13 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem har sagt det blir i flere år? Anonymkode: 1a17e...8a8 Vedkommende foreslår stengte grenser også til neste år. Anonymkode: cee9b...083
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #14 Skrevet 9. juni 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden han er fra et land utenfor EU, så blir det nok en stund til dessverre.. I alle fall over sommeren vil jeg tro. Jeg har heldigvis en kjæreste innenfor EU, og vi skal møtes i Tyskland om noen uker, siden Tyskland åpner for EU/EØS-land til mandag. Kjenner at nok er nok, og at jeg blåser i karanteneregler og reiseråd. Har vært pliktoppfyllende, fulgt alle retningslinjer, jobbet hver dag under hele Corona-krisen, og sittet mange kvelder/langhelger alene pga. Corona. Når Norge fortsatt ikke åpner opp for at man kan møte sin kjære igjen, så tar jeg saken i egne hender! Nekter å være alene i sommerferien også... Anonymkode: 69ebf...00d Da håper jeg du sitter i karantene når du kommer hjem, og har mulighet til å dekke det du ikke får dekket selv. Anonymkode: 1a17e...8a8 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #15 Skrevet 9. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det fremdeles ingen av oss som vet. Jeg håper fremdeles de stenger for utenlands reiser til neste år. Særlig til Spania. Anonymkode: 1a17e...8a8 Særlig til Spania? Hvorfor kun Spania? Er det bedre å reise til Italia eller Storbritannia? Anonymkode: bdc26...4f9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #16 Skrevet 9. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedkommende foreslår stengte grenser også til neste år. Anonymkode: cee9b...083 Håper fremdeles det, om det var min post du sikta til. Men i flere år, nei. Anonymkode: 1a17e...8a8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #17 Skrevet 9. juni 2020 Slemme og egoistiske folk!!! Makan. Kom dere i karantene. Anonymkode: ded7a...e28
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #18 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper fremdeles det, om det var min post du sikta til. Men i flere år, nei. Anonymkode: 1a17e...8a8 Hvis de holder grensene stengt neste år, vil barna ikke kunne se foreldrene i to år til sammen. Ja, to er flere år. Anonymkode: cee9b...083
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #19 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Særlig til Spania? Hvorfor kun Spania? Er det bedre å reise til Italia eller Storbritannia? Anonymkode: bdc26...4f9 Fordi jeg da slipper å nekte å reise. Er det stengt, slipper jeg den konflikten. Da er det uansett ikke aktuelt. Det er det for så vidt ikke om de skulle åpne igjen heller. Nei, Italia og Storbritannia er ikke noe bedre. Myndighetene har dessuten oppfordret alle til å ha ferien i Norge i år. Det kan alle klare. Vil ikke ha importert smitte en gang til. Det var jo nettopp pga feriereisende nordmenn og turister at vi fikk smitten hit. Anonymkode: 1a17e...8a8 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #20 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis de holder grensene stengt neste år, vil barna ikke kunne se foreldrene i to år til sammen. Ja, to er flere år. Anonymkode: cee9b...083 Det tar ikke viruset hensyn til. Anonymkode: 1a17e...8a8 1
Anbefalte innlegg