Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I sommer skal meg og samboer oppover i vestland. Vi har tenkt innom Loen (loen skylift), Trollstigen, Kristiansund (atlanterhavsvegen) og Måløy (refviksanden og kråkenes fyr)

Har dere noe tips for hva vi bør se, sjekke ut, gå på tur? Vil ikke ha fjellturer på 7 timer, 1-2 timer er helt passelig. Skal også telte, så gjerne tips om det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du først skal til Loen så spander på dere en natt eller to på Alexandra hotell, fantastisk frokost og middagsbuffet, spa, basseng, flott uteområde og deilig atmosfære. Bremanger og Selje har noen fantastiske naturområder med flotte strender og turer som ikke er så alt for lange. En tidligere studievenninne skrøt veldig av Tafjordfjella som turområde, det kan jo være noe å sjekk ut. 

Anonymkode: 1ca7d...2de

Skrevet

Vi var innom en del av disse plassene på en roadtrip for noen år siden - nydelig området av Norge 🙂 Kanskje du kan finne noen nyttige tips i mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/Trollstigen_Geiranger_trip_report.htm . Jeg har lyst til å reise tilbake til området og vil blant annet gå opp til Rampestreken 🙂

AnonymBruker
Skrevet

I Geiranger kan en fin tur være Skageflå. Man tar båt ut og går tilbake. Usikker på antall timer..

Tafjordfjella er fint, men de fleste turene er ca. fem timer (hytte til hytte) eller mer.

I Loen kan man leie sykkel og sykle inn Lodalen (eller kjøre, dersom man vil det).

Alexandra synes jeg forøvrig er litt oppskrytt. 

Husk å ha backup-løsning for dårlig vær, er ofte regn og 12 grader på Nordvestlandet i sommerferien...

Anonymkode: 93ca4...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...