AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har endelig tatt til fornuft og tenkt at det er på tide å ta vare på huden min. Skal gå til innkjøp av full pakke nå og lurer på hva jeg trenger (rens, dagkrem, nattkrem, øyekrem, olje, skrubb osv) og hvilke erfaringer dere har rundt ulike merker. Jeg har tørr/sensitiv hud. Anonymkode: 8bc78...a7c
Jente 21 år Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hei! Jeg har også nylig blitt veldig interessert i å ta vare på huden min. Jeg har ikke helt funnet ut enda hva som funker best på huden generelt. Men jeg har alltid slitt med veldig tørre øyne (gjør at jeg klør og er irriterende), så en øyekrem jeg kan anbefale er Clinique «All about eyes - rich». Den er utrolig fuktighetsgivende og varer kjempe lenge. Håper du finner ut av det
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Elixir cosmoceuticals ♥️♥️♥️ Dyrt men verdt hver krone. Huden gikk fra 30 til 100 i score, og det mye raskere enn jeg hadde forventet. Men få noen til å sette sammen riktige produkter for deg, enten det er hudpleiesalong eller hudpleierne på Lyko.no😊 Anonymkode: 9a537...2f0 6
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elixir cosmoceuticals ♥️♥️♥️ Dyrt men verdt hver krone. Huden gikk fra 30 til 100 i score, og det mye raskere enn jeg hadde forventet. Men få noen til å sette sammen riktige produkter for deg, enten det er hudpleiesalong eller hudpleierne på Lyko.no😊 Anonymkode: 9a537...2f0 Åj, jeg får meg ikke til å kjøpe en øyekrem til 1300 kr altså........ 5
Ulven Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 The Ordinary bruker jeg. Og huden har gått fra passe til veldig bra. Prisene er slik at gjør man et bomkjøp svir det ikke i lommeboka. 5
Gjest Emet Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 2 minutter siden, Ulven skrev: The Ordinary bruker jeg. Og huden har gått fra passe til veldig bra. Prisene er slik at gjør man et bomkjøp svir det ikke i lommeboka. Elsker dette merket 😃skriver under på denne.
coralgol Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 Mary kay liker jeg godt, men også dermalogica 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har veldig sensitiv hud som lett klør og blir sår om jeg bruker noe med for mye parfyme e.l. Spesielt rundt øynene. Opplever at dyrere produkter ofte er mye hardere på huden enn mange billige fordi de dyre inneholder mer parfyme. Det er ikke nødvendigvis sånn at høyere pris alltid er bedre. Dette vil selvfølgelig variere fra produkt til produkt og type hud. De siste par årene har jeg brukt Cosmica fra apoteket. Vil anbefale deg å sjekke på apoteket. Anonymkode: 04485...796 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #9 Skrevet 8. juni 2020 Elixir! Kommer aldri til å kjøpe noe annet! Passer min ansiktshud perfekt. Har rosacea, og omtrent eneste produktene jeg kan bruke. Dyrt, men vel verdt det på meg. Bruker mindre penger nå, da jeg før hele tiden kjøpte nytt for å se om det var bedre. Anonymkode: bebea...89a 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #10 Skrevet 8. juni 2020 The ordinary, the inkey list og cerave Anonymkode: a18c3...8a0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #11 Skrevet 8. juni 2020 32 minutter siden, Apocalypte skrev: Åj, jeg får meg ikke til å kjøpe en øyekrem til 1300 kr altså........ Det er dyrt, men beste produkt for meg. Har kremene lenge. For meg med store hudproblem, ble ikke valget vanskelig. Bruker heller litt penger på disse produktene, enn å gå med brennende, rødt og sviende/kløende ansikt. Men, så har jeg rosacea og ekstremt ømfintlig hud, så blir vel kanskje litt annerledes da Anonymkode: bebea...89a 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #12 Skrevet 8. juni 2020 Etter årevis med prøving og feiling har jeg finne min kombo iallefall. Skrubb (brukes daglig i dusjen) , ansiktsvask og Serum fra Priori, dagkrem, øyekrem og night balm fra decleor. Jeg sliter med voksenacne, har tørr hud og trenger antiage. Så det er det som funker på meg. Føler jeg har prøvd alt. Før priori så var det md formulation, så Elisabeth arden pro og nå priori. Decleor har vært det samme hele veien. Anonymkode: c6bd4...310
Blingblingtahei Skrevet 8. juni 2020 #13 Skrevet 8. juni 2020 Har tidligere brukt exuviance som jeg var veldig fornøyd med men ikke lommeboka. Nå bruker jeg litt av cosrx og enkelte serum fra the ordinary, og en maske fra Elizabeth arden pro. Det viktigste for huden er at du får eksfolert den skånsomt, jeg liker å bruke bha syrer for det, spesielt nå som det er sommer og mye sol. Også at huden for fukt og selvfølgelig solkrem!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #14 Skrevet 8. juni 2020 Korres Greek yoghurt serien anbefales! Bruker også noen ting fra the ordinary. Anonymkode: 27f2d...677 1
Slitenmamma Skrevet 9. juni 2020 #15 Skrevet 9. juni 2020 Ett lite tips. Ikke bynn med alle produktene på en gang, burde gå 14 dager mellom hver gang du innfører ett nytt produkt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #16 Skrevet 9. juni 2020 Trenger strengt tatt ikke så mye for å ta vare på huden 😇 En god, mild ansiktkrem gjerne uten parabener, farge og parfyme. Farin (sukker) til ansiktsskrubb, funger flott! Og noe å fjerne sminke med, f.eks nøytral såpe, vann og bomullpad. Men klart det er masse flotte produkter der ute hvis du vil pynte opp badet eller liker det fancy og vil bruke penger på det. Men for huden sin del er det viktigste at den blir rengjort for sminke og veldig viktig med fuktighet, smør mye og ofte morgen og kveld. Forebygger rynker det. Trenger ikke være ansiktkrem til 300 kr. Bare ansiktet får mye fuktighet med en mild krem.. (hørte det fra apoteket en gang) Anonymkode: 77e4b...20f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #17 Skrevet 9. juni 2020 På 8.6.2020 den 22.10, AnonymBruker skrev: Elixir cosmoceuticals ♥️♥️♥️ Dyrt men verdt hver krone. Huden gikk fra 30 til 100 i score, og det mye raskere enn jeg hadde forventet. Men få noen til å sette sammen riktige produkter for deg, enten det er hudpleiesalong eller hudpleierne på Lyko.no😊 Anonymkode: 9a537...2f0 Forstår ikke helt hvordan huden kan forandre seg så mye ved en ny type ansiktkrem? Hadde kanskje en spes problem hud da eller? Anonymkode: 77e4b...20f 2
Korres Skrevet 9. juni 2020 #18 Skrevet 9. juni 2020 The ordinary! Brukte maaange kvelder på å lese meg opp på sidene dems, se videoer, lese lese lese, men gud så verdt det! 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #20 Skrevet 9. juni 2020 Jeg bruker mange forskjellige ting: CeraVe, The Ordinary, Exuviance, Kicks eget merke, Simple. Blant annet. Anonymkode: c647b...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå