Gjest Deltapiken Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg kjøpte en nydelig diamantring i hvitt gull til mamma og gav den i gave. I dag ringte hun meg, takket for gaven men det var ikke sånn hun ville ha. Jeg oppdager at det er ikke noe galt med ringen men den var ikke dyr nok. Så hun hadde bare gitt den videre til noen andre og hun mente at jg ikke var klar overhvor mye hun hadde gjort for oss, og alle de smykkkene hun har kjøpt til meg. Hvorfor må prisen ha noe å si, og nei dette er ikke en tulletråd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Når hun skal være så utakknemlig så tenker jeg hun ikke fortjener flere gaver.
youcancallmejune Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Enig med personen over. For en utakknemlig og slem mor du har. 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Det var utrolig ugreit sagt og gjort av henne. Og hun bare ga den bort til noen andre?? Hva kostet den da? Med mindre det er en kontekst her hvor du er tidenes drittsekk av en datter så kan jeg ikke forstå annet enn at hun er en selvsentrert, toxic bitch 🤷♀️ Anonymkode: 9dd50...06e 5
Gjest Deltapiken Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var utrolig ugreit sagt og gjort av henne. Og hun bare ga den bort til noen andre?? Hva kostet den da? Med mindre det er en kontekst her hvor du er tidenes drittsekk av en datter så kan jeg ikke forstå annet enn at hun er en selvsentrert, toxic bitch 🤷♀️ Anonymkode: 9dd50...06e Jeg har hele tiden stilt opp for henne, men jeg ser at gaven kom på et feil tidspunkt da mamma er på vei inn i en depresjon, og da er ingenting godt nok. Så det er derfor men ringen kostet rett over 5000
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 27 minutter siden, Deltapiken skrev: Jeg har hele tiden stilt opp for henne, men jeg ser at gaven kom på et feil tidspunkt da mamma er på vei inn i en depresjon, og da er ingenting godt nok. Så det er derfor men ringen kostet rett over 5000 Hun er psykisk syk? Anonymkode: 1a962...531 6
Gjest Deltapiken Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er psykisk syk? Anonymkode: 1a962...531 Ja fra tid til annen blir hun deprimert
Banankaka04 Skrevet 8. juni 2020 #9 Skrevet 8. juni 2020 Er det sant? Fy søren! Ikke for å være slem, men for en utakknemlig mor! Foreldre skal sette pris på ting de får av barna sine... Ikke kjøp noe mer til henne før hun lærer å være takknemlig! 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #11 Skrevet 8. juni 2020 Ser nå du svarte at hun er på vei inn i en depresjon og dette er noe som er tilbakevendende? Det forklarer i alle fall saken. Man blir utrolig selvopptatt når man er deprimert. Mener ikke at alle blir slemme liksom, men man kan bli blind for at andre mennesker har egne følelser og behov.. Høres ut som en flott gave ts (uansett pris, var bare nysgjerrig) og jeg håper virkelig at moren din får og selv ønsker å motta hjelp ❤ Det er vondt å stå som pårørende i en sånn situasjon. Men her har ikke du gjort noe feil. Ta vare på deg selv. Anonymkode: 9dd50...06e 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #12 Skrevet 8. juni 2020 Høres ut som tidlig stadie av demens spør du meg. Anonymkode: 2664d...764 7
Hjertefisk Skrevet 8. juni 2020 #13 Skrevet 8. juni 2020 Når jeg får barn så skal de vite at jeg kommer til å elske dem betingelsesløst. Den eneste gaven de trengte å gi meg, var dem selv. Hva enn de ønsker å gi meg i ettertid, er bare en bonus. Kommer aldri til å forvente noenting fra dem annet enn at de forsøker å verdsette det livet jeg gav til dem, og at de kommer på besøk, er snill, og hjelper meg når jeg blir gammel og grå. Slik ble jeg oppdratt, og det er slik det bør være spør du meg. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #14 Skrevet 8. juni 2020 2 hours ago, Deltapiken said: Jeg kjøpte en nydelig diamantring i hvitt gull til mamma og gav den i gave. I dag ringte hun meg, takket for gaven men det var ikke sånn hun ville ha. Jeg oppdager at det er ikke noe galt med ringen men den var ikke dyr nok. Så hun hadde bare gitt den videre til noen andre og hun mente at jg ikke var klar overhvor mye hun hadde gjort for oss, og alle de smykkkene hun har kjøpt til meg. Hvorfor må prisen ha noe å si, og nei dette er ikke en tulletråd Hva kostet den? Anonymkode: 71e37...570
Rant Skrevet 8. juni 2020 #15 Skrevet 8. juni 2020 "så mye hun har gjort for deg"? Hun er moren din, det er hennes ansvar, og egentlig resten av livet. Så klart hun skal gjøre mye for deg. Sånn er livet om man anskaffer seg barn. Det er hun som er utakknemlig og overfladisk. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #16 Skrevet 8. juni 2020 Fyfaen 😳 hadde aldri kjøpt noe til den kjerringa igjen Anonymkode: 63a03...720
Gjest Deltapiken Skrevet 8. juni 2020 #17 Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva kostet den? Anonymkode: 71e37...570 Rett over 5000
Butternut Skrevet 8. juni 2020 #18 Skrevet 8. juni 2020 I alle dager. Krev tilbake 5000 fra henne og aldri kjøp noe til henne igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #19 Skrevet 8. juni 2020 4 timer siden, Deltapiken skrev: Jeg kjøpte en nydelig diamantring i hvitt gull til mamma og gav den i gave. I dag ringte hun meg, takket for gaven men det var ikke sånn hun ville ha. Jeg oppdager at det er ikke noe galt med ringen men den var ikke dyr nok. Så hun hadde bare gitt den videre til noen andre og hun mente at jg ikke var klar overhvor mye hun hadde gjort for oss, og alle de smykkkene hun har kjøpt til meg. Hvorfor må prisen ha noe å si, og nei dette er ikke en tulletråd Dette er drøyt, men noe sånt kunne moren min ha sagt også. Men om mye mindre gaver. Jeg har ikke råd til en diamantring. Sønnen min som er student kjøpe et nydelig smykke til henne til bursdagen hennes. Da ringte hun dagen etterpå og lurte på hva de kostet for de så, så billige ut. Altså en student som knapt har til eget bruk. Hva feiler det slike folk? Anonymkode: 33fe3...4ef 4
Gjest Deltapiken Skrevet 8. juni 2020 #20 Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er drøyt, men noe sånt kunne moren min ha sagt også. Men om mye mindre gaver. Jeg har ikke råd til en diamantring. Sønnen min som er student kjøpe et nydelig smykke til henne til bursdagen hennes. Da ringte hun dagen etterpå og lurte på hva de kostet for de så, så billige ut. Altså en student som knapt har til eget bruk. Hva feiler det slike folk? Anonymkode: 33fe3...4ef Haha, skulle tro at vi har samme mamma altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå