Gjest Chachapuma iil Skrevet 1. juli 2005 #1 Del Skrevet 1. juli 2005 Vet dette er et IKEA-bord, men hva koster det nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #2 Del Skrevet 1. juli 2005 Åh - ett sånt ett hadde sambo når han bodde på hybel. Mener å huske at han betalte rundt 700,- for det. Men - jeg kan absolutt ta feil. Skal spørre han når han våkner om han husker hvor mye han betalte for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chachapuma iil Skrevet 1. juli 2005 #3 Del Skrevet 1. juli 2005 Hadde vært helt toppers. Hun som selger det skal ha 650, og det syntes jeg var litt mye- tenkte å tilby henne halv pris av ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #4 Del Skrevet 1. juli 2005 Spurte nettopp min kjære - uten at jeg sa hvor mye jeg trodde svarte han at han trodde det var rundt 700,- Så da er det nok det. 650,- høres isåfall ganske dyrt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chachapuma iil Skrevet 1. juli 2005 #5 Del Skrevet 1. juli 2005 Snakket med henne og får det for 350, så nå skal jeg kjøre og hente det :-D Takk for hjelpen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #6 Del Skrevet 1. juli 2005 Så bra! Nå fikk du jo en mye bedre pris Lykke til med det nye bordet - fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå