Gå til innhold

uttrekkbar levegg - rimelig eller dyr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga av vind, ønsker jeg å anskaffe en uttrekkbar levegg (eller to). Vet at jeg kan kjøpe rimelig på Europris, Jula, Coop obs osv, men er usikker på kvaliteten kontra de dyrere som kommer fra firma som leverer, f eks Faseprodukter, Norsol osv. Noen som har erfaring med begge deler, evnt har gode/mindre gode erfaringer med enten eller? 

Anonymkode: f18f8...82a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med den fra Europris. Bor langs kysten i Nordland så vi er ikke fremmed for vindrosser her, og de har stått støtt 😊 Endefestet løsnet fra terrassen en gang da vi glemte å ta inn veggen når det blåste noe voldsomt, men brukte noen svære, lange, skikkelige skruer når vi festet den igjen og siden har det funket fjell. 

Anonymkode: 45f2d...88b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var midt i blinken for meg, for jeg har en blokkveranda og mye naboer. Skulle gjerne hatt en festet til treveggen ved siden av verandadør og så trukket den ut og festet i det som verandaene holdes oppe av. Er den festet for evigheten, eller kan den enkelt  tas ned etter sommersesongen og opp igjen neste? 

Anonymkode: 547bb...8d7

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var midt i blinken for meg, for jeg har en blokkveranda og mye naboer. Skulle gjerne hatt en festet til treveggen ved siden av verandadør og så trukket den ut og festet i det som verandaene holdes oppe av. Er den festet for evigheten, eller kan den enkelt  tas ned etter sommersesongen og opp igjen neste? 

Jeg tror det står "bestandig", gitt. Det er relativt store skruer som skal til, så ville ikke drevet å skrudd opp, og tatt ned, osv. Men de står jo fint gjennom vinteren, så ser ikke helt hvorfor man skal ha behov for å ta de ned? 

Anonymkode: 45f2d...88b

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vår kan enkelt tas ned igjen. Den er festet i et annet feste som er skrudd fast i veggen. Så selve leveggen tar vi ned på et blunk hver vinter. Kjøpt på obs bygg, veldig fornøyd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...