AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har lest at kroppsspråket vårt betyr det meste av det vi mener. At hvis det er noe vi lurer på skal vi se på kroppsspråket. At peker føttene mot en person, indikerer dette interesse. Hvis man ikke har særlig blikkontakt er man ikke interessert. Har for eksempel lest at når menn står med beina litt spredt og tomlene i lommene mot ei dame, så er han seksuelt interessert i henne. Har sett kvinner som responderer med å drive på med håret og å stå på en bestemt måte, selv om mannens dame kanskje står rett ved. (Har skjedd meg, ble fortalt at det ikke var noen mening bak det. Løy vedkommende da?) Er det noen andre som vet noe om kroppsspråk? Som ser på det? Anonymkode: cdc74...6cd
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Tegn på at noen liker deg : Utvidete pupiller, står innenfor komfortsonen din, snur seg mot deg, smiler, ser på deg - også i et rom med flere, kritiserer aldri noe du gjør/sier, vil alltid hjelpe til hvis du spør om hjelp til noe, finner på unnskyldninger for å gå bort og snakke med deg, ler av vitsene dine. Anonymkode: 4702f...9ca
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Dette er egentlig ikke om kroppspråk, men jeg mener at du merker om noen liker deg, du har en mistanke! Stol på magefølelsen og snakk med personen. Kroppen kommer til å gi deg hint men siden alle er forskjellige så kan du ikke ha en liste å se på der du krysser av. Folk som liker noen behandler dem littegrann annerledes så se på hvordan du blir behandlet sammen med noen. Anonymkode: 65c83...75b
Hr. Aktiv Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Ja hvis mannen får ereksjon er det fin indikasjon på at han liker deg. Det samme med dama. Hvis hun ikke himmler med øynene å går så har du jo en grei start.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå