Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir det hvis jeg tar filler (1 ml) I leppene på fredag og skal på jobb igjen mandag morning? Kommer det mest sannsynlig til å være veldig hovent og veeldig åpenbart hva jeg har gjort? Vet det kan være individuelt men vil gjerne høre erfaringer. Synes det er litt flaut å dra på jobb og se ut som en tulling, jobber i butikk 😅

Og er det noen som har erfaring med Teosyal kiss? Positivt, negativt? Vil gjerne det skal vare en stund men finner ingen som bruker juvederm her..

Er ikke interessert i å høre negative meninger om filler generelt. 

Anonymkode: 20299...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok satt av litt mer enn en helg for å la leppene 'komme seg' – mine lepper var hovne i hvertfall en uke, og jeg måtte ringe inn syk på mandagen (da hadde jeg tatt fillers fredag ettermiddag) fordi det rett og slett ikke var presentabelt å møte opp som jeg så ut da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første gang man tar fillers i leppene blir man gjerne veldig hoven, men jeg kunne fint gått på jobb igjen på mandagen hvis jeg hadde tatt på fredag. Men lørdag og kanskje søndag vil du nok se ganske morsom ut🙈

Anonymkode: 39935...ff5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, IkkeAnonymBruker skrev:

Jeg ville nok satt av litt mer enn en helg for å la leppene 'komme seg' – mine lepper var hovne i hvertfall en uke, og jeg måtte ringe inn syk på mandagen (da hadde jeg tatt fillers fredag ettermiddag) fordi det rett og slett ikke var presentabelt å møte opp som jeg så ut da. 

Håper virkelig du ikke fikk betalt for denne skulken!

er dere så dumme at dere tar fillers, så er det uansett åpenbart hva dere har gjort. 

Anonymkode: 3339f...fb5

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Håper virkelig du ikke fikk betalt for denne skulken!

er dere så dumme at dere tar fillers, så er det uansett åpenbart hva dere har gjort. 

Anonymkode: 3339f...fb5

Såklart ikke.

Men hvorfor er du inne på tråden når du ikke har noe nyttig å bidra med?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja du kan fint gå på jobb mandagen 

Anonymkode: 8fe70...2eb

AnonymBruker
Skrevet

Skjermbilde 2020-06-08 kl. 17.51.54.png

Anonymkode: c6373...5e0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...