Gå til innhold

Dine resultater etter Shake diett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har 20-25 kg å ta av. Tenker å kombinere 3 Shake og et måltid (grønnsaker/fisk/kjøtt) 

tur som trening. Melon/bær som kos :) 

noen som har gjort det samme? Hvor mye gikk du ned? Hva var utg punktet ditt? 
jeg starter på 90kg :flau:

Anonymkode: 7cddb...9a9

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1380733-dine-resultater-etter-shake-diett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
18 minutter siden, addict said:

Jeg bruker litt Nutrilett innimellom og har gått ned en del, men det har vært pga kaloritelling og ikke pga Nutrilett liksom 🙃 Bruker det når jeg har dårlig tid, er matlei eller ikke orker å lage meg noe. 

Jeg orker ikke veie og måle alt, så derfor jeg holder med til et måltid, og resten Shake 😅

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke veie og måle alt, så derfor jeg holder med til et måltid, og resten Shake 😅

Skal love deg at det viktigste jeg har lært under denne prosessen er å jobbe med hodet og å forstå hva maten jeg spiser faktisk inneholder 😄 anbefaler å veie og måle i perioder for å bli mer bevisst 😊 

• Liker 3

Annonse

AnonymBruker

Bruker 3 shake poser de dagene jeg faster i 5:2 dietten, sa kan man spise max 500 kalorier men prøver holde meg under. Noen ganger tar jeg å erstatter lunch med en shake men klarer ikke en kur på lengre tid kun på de. 

Anonymkode: bfd90...dfd

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker 3 shake poser de dagene jeg faster i 5:2 dietten, sa kan man spise max 500 kalorier men prøver holde meg under. Noen ganger tar jeg å erstatter lunch med en shake men klarer ikke en kur på lengre tid kun på de. 

Glemte å si jeg har gått ned 30 kg, men ikke på grunn av Nutrilett alene. Lykke til 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...