fiesta Skrevet 1. juli 2005 #1 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er jo bare helt fantastisk. Og av Hønefoss fra en divisjon under. Kan tenke det er krise der oppe. Det er på tide at de kommer ned på jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2005 #2 Del Skrevet 1. juli 2005 På tide de innser at de ikke kan flyte videre bare på gamle meritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #3 Del Skrevet 1. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. juli 2005 #4 Del Skrevet 1. juli 2005 :bukke: kan livet bli bedre?! litt leit at start røyk ut da,,, men men SÅ lenge fugla vinner så er det ikke så nøye med de andre laga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juli 2005 #5 Del Skrevet 1. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2005 #6 Del Skrevet 1. juli 2005 På hvilken måte er det RBK ikke har hatt beina på jorda, jeg synes de er veldig jordnære og målrettet jeg. På tide at de innser at de ikke kan flyte på gamle meritter? Eh.. De har vunnet 14(?) år på rad, det vil si at de ikke har flytet på gamle meritter. Jeg er ingen RBK-fan, men norsk fotball har mye å takke RBK for. Det er de som har satt standard for norsk fotball og gjort den bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 12. juli 2005 #7 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er ikke akkurat noe sjokk at Rosenborg røyk ut av cupen.... Selv med 13 år på rad som seriemester, er det et fåtall av gangene de har kommet til semifinale. Ser ikke at krisa er så stor, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå