Betcy Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har nå møtt en flott mann på alle mulige måter, men tenker litt på aldersforkjellen. Det er 12 år mellom oss (jeg sent i 20årene, han tidlig i 40årene). Dette er en mann som jeg falt fullstendig for med en gang, og ble veldig overrasket da han sa hvor gammel han var! Han er full av liv, utadvent, morsom, ærlig og ikke minst utrolig sexy. Altså; vanskelig å holde hodet kaldt og fingrene av fatet :oops: Er det noen der ute som har erfaring med aldersforskjell i forhold? Det er jo også barn inne i bildet, så man kan jo ikke prøve og feile i evig tid! :-?
Gjest Catwoman Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Jeg bor sammen med en mann som er 13 år eldre enn meg. Jeg 22 han 35. Det er ingen problem for oss. Klart jeg var veldig skeptisk i starten, men da tenkte jeg mer ti -tjue år fram i tid enn nå. Men så tenkte jeg videre... det er bare tull å skulle tenke sånn, jeg har møtt en jeg er glad i. Vi har det fint sammen, hvorfor ikke satse på det? Det er ingen barn i bildet her da.
Gjest lilletroll Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Alder alene sier veldig lite; personene bak alderen mer..Om dette er et menneske du har falt for på alle måter, og passer sammen med på alle måter, så hvorfor skal alderen være en hindring?? At det er barn inne i bildet blir det samme som om to på samme alder skulle møtes hvor det er barn i bildet. Forsiktig må en være uansett. Inne i hjertet ditt finner du svaret - alder betyr uansett ingenting. Hilsen ei som har vært sammen med en som var 16 år eldre.
Betcy Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. juli 2005 Takker for tilbakemeldingen Får vel forsøke å legge til side den over-analyserende kvinneligheten min, og lytte til følelsene Legge tid, en liten porsjon fornuft og masse følelser sammen, og se hva godt som kommer ut av det. Barna blir uansett ikke dratt inn på lenge enda, men er jeg laget til å være reservemor mon tro?! Er han laget til å være reservepappa til min øyesten?! Det er mange spørsmål, så tiden vil vel gi svar :-? Sånn går no dagan Blir litt sliten av meg selv innimellom! Det hadde vært godt å være mannfolk iblandt, som ikke analyserer ihjel ting :oops:
Cata Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Er generelt skeptisk til stor aldersforskjell, men 12 år er ikke altfor galt. Dere er da noenlunde i samme generasjon. Så hvis mannen ellers er bra så bør ikke aldersforskjellen være noen hindring.
monja Skrevet 1. juli 2005 #7 Skrevet 1. juli 2005 Da jeg var 16 år til jeg var 18 år var jeg sammen med en mann som var 18 år eldre enn meg. Det fungerte kjempebra den tiden vi var sammen (det tok ikke slutt på grunn av aldersforkjellen). Det er vel mer hvordan personene i forholdet er tror jeg. Synes du skal følge hjertet ditt jeg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå