AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #41 Skrevet 8. juni 2020 I verste fall fører økonomiske problemer til depresjon evt suicadlitet. Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #42 Skrevet 8. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er prostitusjon så er det i såfall den som mottar pengene som er offeret. Anonymkode: a7ec2...2f9 Er det horeri eller en legitim voksenlek? Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #43 Skrevet 8. juni 2020 Hva er galt med strapons og tøffe tak etc? hvorfor vil så mange kvinner og menn ha pengeslaver? Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #44 Skrevet 8. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er prostitusjon så er det i såfall den som mottar pengene som er offeret. Anonymkode: a7ec2...2f9 Fordi enkelte menn/kvinner sier ja til tilbudet... Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #45 Skrevet 8. juni 2020 Synes dette er menneskelig fornedring, ikke ok i det hele tatt. Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #46 Skrevet 8. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: I verste fall fører økonomiske problemer til depresjon evt suicadlitet. Anonymkode: eb28b...a62 Om man får økonomiske problemer av dette, så må man jo prate sammen og finne en ny sum å leve for! Man skal jo leve selv også! Les gjerne hele tråden igjen. Anonymkode: eaa76...96e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #47 Skrevet 8. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt, men spørsmålet blir forsatt stilt. Anonymkode: eb28b...a62 Du får jo stadig svar på spørsmålet, men du er tydeligvis ikke enig, og dermed ytrer du ditt synspunkt om og om igjen. Tror debatten blir mer konstruktiv om du utdyper mer, ev. i hvert fall ikke bare repeterer det du har skrevet før. 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det en legitim voksenlek? Anonymkode: eb28b...a62 Jepp. Dem om det - hvorfor bry seg så veldig, er det noen som står deg nær som du vil beskytte? Anonymkode: 57343...dc3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #48 Skrevet 8. juni 2020 Det skjer uhørvelig mye sykt i verden, og jeg ser at noen kan synes dette veldig på kanten, men det kan ikke måle seg mot så mye annet rart og stygt, som skjer rundt om. Tenker at selvom det er i grenseland, så får man respektere at de vil ha det sånn. Submissive sex for eksempel kan bli rimelig "drøyt" for de fleste, om man drar det langt. Mange liker å bli dominert til en ganske ekstrem grad, både menn og kvinner. Hvis det er det de ønsker, så tenker jeg at så lenge det kun går utover de involverte, og det selvfølgelig er frivillig å være med, så får de gjøre hva de vil. Det er ikke min greie, men jeg har jo forståelse for at vi er svært ulike på enkelte fronter, og selv om det er langt mer turn-off for meg enn motsatt, så har jeg noen helt andre, rare fetisher som vel og merke ikke har noe som helst med nedverdigelse å gjøre, men som de fleste ville grinet på nesten av. Det er greit nok det, men jeg synes det kan stoppe der, ingen vits å lage noe lange diskusjoner om det. Det finnes helt klart verre preferanser, som faktisk går ut over uskyldige - DET er noe å fordømme hardt og se ned på, men dette som blir snakket om i denne tråden tenker jeg at de får styre med. Det er voksne mennesker, og så fremt de ikke er mentalt ute av stand til å ta vare på seg selv, så får man respektere deres valg - men man trenger ikke være enig, så man trenger ikke adoptere deres praksis. Anonymkode: 57343...dc3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #49 Skrevet 8. juni 2020 Jeg synes ikke dette skal ansees som en seksuell aktivitet i det hele tatt. Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #50 Skrevet 8. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror debatten blir mer konstruktiv om du utdyper mer, ev. i hvert fall ikke bare repeterer det du har skrevet før. Anonymkode: 57343...dc3 Ok, kvinner liker komplimenter og at 'noen' ofrer seg 'litt' for at de skal få mest mulig seksuell uttelling.Og frist og nekt-leken er helt innafor. Men hvordan er langvarig pengeslaveri (altså, ikke camsex mot betaling) en seksuell aktivitet? Mannen/kvinner får ingen sex, dårlig økonomi og evt helseproblemer. Hvorfor er dette så sosialt akseptabelt? Hva får kvinner/par ut av dette? Er det bi? Er det elendig/dårlig kvinnelig dominering? Horeri? Utnytting? Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #51 Skrevet 8. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: men dette som blir snakket om i denne tråden tenker jeg at de får styre med. Det er voksne mennesker, og så fremt de ikke er mentalt ute av stand til å ta vare på seg selv, så får man respektere deres valg - men man trenger ikke være enig, så man trenger ikke adoptere deres praksis. Anonymkode: 57343...dc3 Så lenge han er i et slags forhold? Men jeg synes ikke dette burde være sosialt akseptabelt eller bli ansett som en 'godkjent' voksenlek, Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #52 Skrevet 8. juni 2020 Mannen (håpløst forelsket/sjalu etc) blir å havne ganske mye ute av samfunnet. Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #53 Skrevet 8. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke dette skal ansees som en seksuell aktivitet i det hele tatt. Anonymkode: eb28b...a62 Så. Ikke. Involver. Deg. Med. Noen. Som. Liker. Denne. Fetishen. Anonymkode: eaa76...96e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #54 Skrevet 8. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så. Ikke. Involver. Deg. Med. Noen. Som. Liker. Denne. Fetishen. Anonymkode: eaa76...96e Men hva om det er stort sett det kvinner foreslår? Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #55 Skrevet 8. juni 2020 Skal man leve alene? Hva får kvinner ut av dette? Anonymkode: eb28b...a62
nomore82 Skrevet 8. juni 2020 #56 Skrevet 8. juni 2020 Jeg tror ærlig talt du prøver å si noe du ikke klarer å forklare. Og da blir hele greia meningsløst. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #57 Skrevet 8. juni 2020 Akkurat nå, nomore82 skrev: Jeg tror ærlig talt du prøver å si noe du ikke klarer å forklare. Og da blir hele greia meningsløst. Topic, er dette en ok 'seksuell' aktivitet? Ingen kan gjøre det mot seg selv, bare gå frivillig med på det. Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #58 Skrevet 8. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva om det er stort sett det kvinner foreslår? Anonymkode: eb28b...a62 Si nei. Anonymkode: eaa76...96e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #59 Skrevet 8. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og gubben får aldri noe fysisk kontakt med henne? Høres ut som en fet deal for dama. Hvor finner man slike fyrer? Anonymkode: 7274d...6e9 Hvor ok er nå dette? Anonymkode: eb28b...a62
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #60 Skrevet 8. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si nei. Anonymkode: eaa76...96e Så alternativet var aldri å leve alene? Klarer ikke å skjønne hvorfor dette ble populært. Anonymkode: eb28b...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå