Gå til innhold

Har jeg lov å tenke sesksuelt på han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste og jeg gikk fra hverandre ifjor, vi er ikke på bølgelengde idag grunnet andre ting. Sååå, Han har en innmari kjekk sønn, som jeg ser av og til. Aldersmessig ingen prob, men forhistorien.. er jeg helt sjuk som tenker å ha sex med han? Skal jo ikke ha det, men i min fantasiverden!!.. Andre som har noen "man ikke skal rote med" i fantasi verden? Vær så grei, ikke drep meg. 😂 (sikkert mange som sier ÆSJ, hallo!) Men ja hallo, det er ikke alltid så enkelt i livet. 

Kyss klapp klem fra meg! 

Anonymkode: d4f09...f19

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NB: hatt en tråd her før ja, som ble slettet grunnet mangel på overskrift,,

• Liker 1
Skrevet

Du er i din fulle rett til å fantasere om akkurat hva du vil. Mange, om ikke de fleste av oss, har vel en eller flere fantasier man ikke ville delt med noen andre. Det betyr ikke at det er noe galt i det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jdz skrev:

Du er i din fulle rett til å fantasere om akkurat hva du vil. Mange, om ikke de fleste av oss, har vel en eller flere fantasier man ikke ville delt med noen andre. Det betyr ikke at det er noe galt i det.

OK. good to know;) Jeg skammer meg over akkurat dette. Hvorfor han?! Det er jo et hav med deilige menn der ute. Men nå er jeg meget glad i det motsatte kjønn også da. Trengte også singel tilværelsen. ;)

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste og jeg gikk fra hverandre ifjor, vi er ikke på bølgelengde idag grunnet andre ting. Sååå, Han har en innmari kjekk sønn, som jeg ser av og til. Aldersmessig ingen prob, men forhistorien.. er jeg helt sjuk som tenker å ha sex med han? Skal jo ikke ha det, men i min fantasiverden!!.. Andre som har noen "man ikke skal rote med" i fantasi verden? Vær så grei, ikke drep meg. 😂 (sikkert mange som sier ÆSJ, hallo!) Men ja hallo, det er ikke alltid så enkelt i livet. 

Kyss klapp klem fra meg! 

Jeg var sammen med sønn, det ble slutt og jeg hadde sex med far. Så du kan fritt ha sex med han ,

Anonymkode: afd1c...ec4

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK. good to know;) Jeg skammer meg over akkurat dette. Hvorfor han?! Det er jo et hav med deilige menn der ute. Men nå er jeg meget glad i det motsatte kjønn også da. Trengte også singel tilværelsen. ;)

Hvis min mening betyr noe, så synes jeg ikke det er noe du skal skamme deg over. Hvorfor han kan rett og slett være fordi dere allerede har en relasjon. Dette er jo også en historisk vanskelig tid å være singel på, så at fantasien jobber på høygir for mange av oss er lett å forstå ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med sønn, det ble slutt og jeg hadde sex med far. Så du kan fritt ha sex med han ,

Anonymkode: afd1c...ec4

Den veien ja😄 Ikke noe bedre det nei, haha. Ja, vet man egentlig kan det. Men jeg har jo ei datter med faren hans og akkurat dét blir jo sykeste her. Ha sex med halvbroren til min datter, om du skjønner. Han henter henne av og til her og da blir jeg så innmari flau av min pirrende tanke om han. Fyy meg. 😵😵🤪 men egentlig ikke det verste. Det er jo ikke incest. 

Hvordan var sexen din med faren da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Jdz skrev:

Uansett, takk for at du sier det!)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den veien ja😄 Ikke noe bedre det nei, haha. Ja, vet man egentlig kan det. Men jeg har jo ei datter med faren hans og akkurat dét blir jo sykeste her. Ha sex med halvbroren til min datter, om du skjønner. Han henter henne av og til her og da blir jeg så innmari flau av min pirrende tanke om han. Fyy meg. 😵😵🤪 men egentlig ikke det verste. Det er jo ikke incest. 

Hvordan var sexen din med faren da? 

Så du er stemoren til han du har lyst på. Vrir litt på det nå og tenker hvordan jeg hadde reagert hvis det hadde blitt slutt med meg og sambo og han deretter hadde hatt sex med datteren min. Jeg hadde vel drept fyren tror jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Candiru skrev:

Så du er stemoren til han du har lyst på. Vrir litt på det nå og tenker hvordan jeg hadde reagert hvis det hadde blitt slutt med meg og sambo og han deretter hadde hatt sex med datteren min. Jeg hadde vel drept fyren tror jeg.

Blir nok neppe drept av min eks. Han har kommet langt over meg. Det han ikke vet, har han ikke godt av å vite heller. Han rotet med mi venninne, bare sånn til info. Er han hakket bedre? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det burde egentlig slå inn en incestuiøs sperre, men dere er jo ikke i slekt så da blir den forvirrende. En er historie og dere har ingen blodsbånd. Men blid blir xen ikke. 

Anonymkode: a3570...916

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde egentlig slå inn en incestuiøs sperre, men dere er jo ikke i slekt så da blir den forvirrende. En er historie og dere har ingen blodsbånd. Men blid blir xen ikke. 

Anonymkode: a3570...916

Naturlig nok ikke. Men som ei over her skrev, hun hadde sex med sin tidligere svigerfar. Ingen incest, bare nokså sprøtt 😉

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kyss klapp klem fra meg! 

Ingenting feil i å fantasere om det. Man kan styre handlingene, men ikke fantasiene. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kyss klapp klem fra meg!

Kyss, klapp og klem ja... det er det lenge siden jeg har hørt😂 sist jeg brukte den strofen var på en høylåve, men da gikk det på kyss, klapp eller jokk?

Enig med ho jenta over her... sexfantasier kan ingen annen enn du selv styre og det er et sunnhetstegn. Jeg har sexfantasier flere ganger om dagen, og jeg er kjempesunn🤗

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Kyss, klapp og klem ja... det er det lenge siden jeg har hørt😂 sist jeg brukte den strofen var på en høylåve, men da gikk det på kyss, klapp eller jokk?

Enig med ho jenta over her... sexfantasier kan ingen annen enn du selv styre og det er et sunnhetstegn. Jeg har sexfantasier flere ganger om dagen, og jeg er kjempesunn🤗

😄😄 haha

Godt å høre. Tror flere har det, men kanskje ikke i denne retningen? Tabubelagt så det holder. Selvom jeg ikke skal utelukke at han har samme tanker som meg, det kan fort merkes med øyekontakt, blikk og på væremåten hans😉😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår jeg det riktig nå: du fabtaserer om sex med stebroren til barnet ditt?

Anonymkode: 5cd6f...dc1

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg det riktig nå: du fabtaserer om sex med stebroren til barnet ditt?

Det var jo nettopp det jeg skrev der oppe. Meg og faren til disse er ikke ilag med meg lengre. Det ble brått slutt da han rotet med ei venninne av meg. Å ja, fantasier er mangt. Er verre å være kåt på noe kjødelig, om dette er forferdelig kvalmt slik du presiserer det til her. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo nettopp det jeg skrev der oppe. Meg og faren til disse er ikke ilag med meg lengre. Det ble brått slutt da han rotet med ei venninne av meg. Å ja, fantasier er mangt. Er verre å være kåt på noe kjødelig, om dette er forferdelig kvalmt slik du presiserer det til her. 

Hvordan i alle dager kommer du frem til at jeg presiserer at dette er forferdelig kvalmt?😮 jeg stilte et spørsmål for å være sikker på at jeg forstod riktig hvordan familiesammensetningen er! 

AnonymBruker
Skrevet

Bare ha fantasiene dine, jeg og min kones søster "fingra og klinte" for mange år siden noe jeg ikke skammer meg for, jeg synes fortsatt hun er vakker.

Anonymkode: df91a...933

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager kommer du frem til at jeg presiserer at dette er forferdelig kvalmt?😮 jeg stilte et spørsmål for å være sikker på at jeg forstod riktig hvordan familiesammensetningen er! 

Okei, daså😊 du har riktig, han er altså stebror til min datter. Syntes selv jeg er på veier, men man kan jo ikke styre de seksuelle lystene alltid. Bør jeg ikke la han hente mi datter, altså finne en annen løsning? Så jeg kanskje kan glemme han litt. 😂🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...