AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #21 Skrevet 8. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal jeg innrømme noe som helst? Jeg mener at begrepet ikke treffer. Og at det ikke er nødvendig å lage et begrep for flere forskjellige situasjoner under ett. Anonymkode: 02d8d...bf6 Så i stedet for å kalle det sosial distanse så skal man skrive alle de spesifikke reglene for interaksjon mellom mennesker som menes med det hver gang? Det blir kanskje litt tungvint. Anonymkode: 8adaf...b99
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #22 Skrevet 8. juni 2020 Man kan være sosial gjennom skype, sosiale medier og chatte med andre på nett. Det er på en måte å være sammen med noen, selv om man ikke er i samme rom. Anonymkode: b8cab...571
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #23 Skrevet 8. juni 2020 Alle som evner å lese bittelitt mer enn de to ordene, forstår jo veldig godt hva dette dreier seg om. Jeg er enig i at det ikke er perfekt, men det gjelder vel særdeles mye under disse koronatider. Det har blitt tatt en del kjappe valg, og en del er nok kritikkverdig i ettertid, men jeg tror de aller, aller fleste forstår hva dette dreier seg om. I hvert fall her til lands, hvor det er relativt vanlig å lese bittelitt mer om saken som har herjet landet i noen måneder nå. Anonymkode: 3f1c7...fd8
Anbefalte innlegg