Gå til innhold

Barndomsminne, og din oppdagelseferd til orgasme ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Hjemme på gården hadde mor    kle- tørkestativ  som var lagd av 2 stk  x  2 m høge  "Y-formet  plank " m/ en tverrligger på toppen.   Mellom  desse 2 stativene var det strekt 5-6 snorer hvor klærne hang til tørk,  og desse Y stativa var en attraktiv mål  for  å klatrestativ  i barndomen.

Ein dag eg holdt  på m/ klatringen (armhevning) i eit av  stativene   (kanskje 10-12 års alderen)  kjente eg plutseleg en slags  bahageleg lammelse som var iferd med å bygge seg opp, og etterfulgt av  dunking  i og rundt  v/ kjønnsorganet,  og  blei heilt slått ut.     Tørkestativet blei sjølvsagt etter denne hendelsen  ein  attraktiv klatreplass , og ordet orgasme var fremdeles eit ukjent begrep  ettersom sexualundervisning i skolen var eit ukjent tema.

Som gutter flest likte vi ofte  å vise vår  klatreferdigheter  i tre, tauverk for på den måten vise styrke  (armhevninger ) og  undret meg ofte over at mine kamerater oppførte seg som noen  apekatter, men  eg blei fort  " slått ut"

Orgasmen blei  troleg fremkalt igjennom ein kombinasjon fysisk kjønnslig kontakt ( kjønnorganet blei gnidd mot tauverket, treverket ) og armhevningene.    Ein dag fortalte eg  den noe yngre nabojenta  ( 10-11 år )  om min opplevelse, og oppfordret henne "prøve rekkverket" til loftstrappa i hjemmet.         Etterhvert  så oppdaget eg at  "nabojenta "  hang  regelmessig med beina over rekkverket på loftstrappa.    

En gang kom eg over eit masasjeapperat  / vibrasjon som ein eldre mann brukte mot jikta.      Satte masasjeapp.på benet på øversida av penis, og etter noen minutter fekk eg ein kraftig orgasme.    Det hevdes at kvinner kan få orgasme ved å  presse en pute mellom beina.

Undres på om det er andre som har hatt  tilsvarende sexuelle opplevelser /  hendelser tidleg i barndomen / tenåren ?   Og hvor, og hvordan du opplevde din første orgasme?        

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg kjente meg kåt: en venninne fortalte om en scene i Hotel Cæsar der Jens August skulle ha revet opp blusen til ei dame og så klinte de på senga😂😂😂 så sa hun at det fikk skrittet hennes til å kile og jeg bare, aaah er det kiling jeg kjenner ja😮

Mer ønsker jeg ikke skrive om. 

Anonymkode: c7a35...26c

• Liker 1
Skrevet

Vel, brukte ofte en dyne hver gang jeg skulle legge meg. Det kjentes godt, men fikk ikke så mye orgasme, bare små. Den store venter jeg enda på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja, begynte tidlig å gni meg mot dyna eller en pute.. og fikk orgasme fra jeg var ganske liten.. men skjønte jo ikke da hva det var, bare at jeg måtte gjøre det i hemmelighet.. Gjorde dette gjennom hele barndommen, husker ikke når det begynte, men kanskje tidlig på barneskolen. Husker også at jeg ble opphisset, kjente dunking i underlivet, da jeg lekte og puttet en legokloss eller noe mellom bena i strømpebuksa og skulle late som jeg var gutt. Og så fikk jeg orgasme noen ganger da jeg anstrengte meg ved å svømme på barneskolen. Veldig glad jeg var jente og ingen kunne se noe på meg. SKjedde vel fordi jeg brukte musklene veldig.. Har aldri hatt noe problem med å få orgasme under sex senere, føler jeg alltid har kjent den siden av kroppen min godt..

Anonymkode: e2305...a9c

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, begynte tidlig å gni meg mot dyna eller en pute.. og fikk orgasme fra jeg var ganske liten.. men skjønte jo ikke da hva det var, bare at jeg måtte gjøre det i hemmelighet.. Gjorde dette gjennom hele barndommen, husker ikke når det begynte, men kanskje tidlig på barneskolen. Husker også at jeg ble opphisset, kjente dunking i underlivet, da jeg lekte og puttet en legokloss eller noe mellom bena i strømpebuksa og skulle late som jeg var gutt. Og så fikk jeg orgasme noen ganger da jeg anstrengte meg ved å svømme på barneskolen. Veldig glad jeg var jente og ingen kunne se noe på meg. SKjedde vel fordi jeg brukte musklene veldig.. Har aldri hatt noe problem med å få orgasme under sex senere, føler jeg alltid har kjent den siden av kroppen min godt..

Anonymkode: e2305...a9c

Det blir skrevet å sagt mye om "veien til orgasme" og det finnes utvilsamt "mange veier til orgasme" som  fortsatt ikkje er kjent.

At eg opplevde å få lett orgasme i barndomen   har utvilsamt følgt med inn i voksenalderen, og setter det i samanheng med at eg har eit stort sexbehov /  orgasmebehov .   Sjølvsagt blei eg bekymra for at noe var galt når eg "kjente dette første gang" og var flau å snakke med mine foreldre om dette, og de hadde nok utvilsamt  pratet det vekk, for å snakke om sex var tabu.     Lite  viste vi om  at menn puttet penis i en kvinnens vagine, og orgasmen hos menn var det som gjorde dama gravid, og hun fekk flere barn. 

Dette skjedde i en tid  før ein begynte å bli kåt etter jevnaldrende jenter, og ein ein hadde begynt å få hår rundt kjønnsorganet.      

AnonymBruker
Skrevet

Første var under et overgrep 🙆‍♀️  Men det skjedde ikke hver gang, bare 1 gang og resten var bare vondt. 

Anonymkode: ebc57...7d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jukket helt tilfeldig på madrassen etter leggetid, var ikke en gang klar over at jeg gjorde det. Plutselig kjente jeg at det føltes godt, og fortsatte mer målbevisst denne gangen, til jeg til slutt fikk det som skulle vise seg å være en orgasme. Jeg hadde selvsagt ikke peiling på hva jeg drev med, og satte det ikke i forbindelse med noe annet enn at det var godt. Og jeg var selvsagt sikker på at jeg var den eneste som kunne dette. :rolleyes: 

Anonymkode: 26698...931

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde bide på ene badet. Fant jo ut at vannet var veldig deilig. Husker ikke når første orgasme var, men relativt tidlig. 

Anonymkode: 3617b...a8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HI - min første gang minnet litt om din. På gården hjemme sto det en gammel løypestreng som besteforeldrene mine i sin tid brukte for å frakte høy ned fra markene høyt oppe i dalen. Den var ikke i bruk lenger, men strengen var der fortsatt. Den var forankret i en stor betongkloss. Jeg satte meg overskrevs på den og slo med en pinne på strengen for å høre på den morsomme lyden som kom. Vibreringen fra strengen kan jeg kjenne enda når jeg tenker på det😉

Anonymkode: 8d682...859

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg visste hva sex var ganske tidlig. Det var noe voksne gjorde.

Masturbering lærte vi om på skolen, men det ble så flaut lagt frem at jeg fant ut at det skulle jeg ikke gjøre. Læreren var egentlig flink, men hele settingen og guttenes reaksjon ble bare helt feil for meg. Men en dag jeg var på badet oppdaget jeg at jeg hadde fått et langt hodehår (altså ikke kjønnshår, men et hår fra hodet mitt som hadde forvillet seg ned) mellom leppene der nede. Selv om jeg faktisk så på mine private deler som så private at jeg ikke kunne røre dem(!), så måtte det jo være greit å fjerne det hårstrået. Det skulle jo ikke være der. Så da dro jeg det sakte ut. Den kilende følelsen husker jeg fortsatt i dag. Husker også at jeg håpet på å finne flere hårstrå der...

Endret av Fioljenta
(gjorde det mer tydelig at det var et hårstrå fra hodet og ikke kjønnshår)
  • Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, Fioljenta skrev:

Jeg visste hva sex var ganske tidlig. Det var noe voksne gjorde.

Masturbering lærte vi om på skolen, men det ble så flaut lagt frem at jeg fant ut at det skulle jeg ikke gjøre. Læreren var egentlig flink, men hele settingen og guttenes reaksjon ble bare helt feil for meg. Men en dag jeg var på badet oppdaget jeg at jeg hadde fått et langt hodehår mellom leppene der nede. Selv om jeg faktisk så på mine private deler som så private at jeg ikke kunne røre dem(!), så måtte det jo være greit å fjerne det hårstrået. Det skulle jo ikke være der. Så da dro jeg det sakte ut. Den kilende følelsen husker jeg fortsatt i dag. Husker også at jeg håpet på å finne flere hårstrå der...

Hårvekst v/ kjønnsorganet var liksom første tegn på overgangsalder,  og i vår bygd var det ikkje akseptert  at ein vanket ikkje ute nattestid før etter at ein var konfirmert.    Våre barn vanket ikkje ute nattestide sjølv etter konfirmasjonen og guttene har blitt  avholdspersoner, strake motsettning til jentene.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var rundt 12 år og i sommerferienkom det hyttefolk til stedet vi bodde, bl.a. ei jente som var 14.

en dag vi var på stranda sammen stakk hun resolutt handa ned i badebuksa mi og klemte om pikken, etter litt dro hun badebuksa mi ned og runka meg, etter det brukte vi å eksperimentere når sjansen bød seg.

Anonymkode: b768d...128

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2020 den 22.27, Anonym Bruker skrev:

Hårvekst v/ kjønnsorganet var liksom første tegn på overgangsalder,  og i vår bygd var det ikkje akseptert  at ein vanket ikkje ute nattestid før etter at ein var konfirmert.    Våre barn vanket ikkje ute nattestide sjølv etter konfirmasjonen og guttene har blitt  avholdspersoner, strake motsettning til jentene.

Tidlig overgangsalder, der altså🤣🤣🤣

Anonymkode: 97a92...e46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dame. Husker hvertfall følelsen av å være skikkelig kåt uten å forstå hva det var. Prøvde å gå på do og tisse husker jeg, uten at det hjalp på den intense dunkingen. Mine første «onaneringer» var å gnikke kjønnet mot en litt hard pute. Måtte alltid ha på en litt stram olabukse for at det skulle bli ordentlig deilig. 

Anonymkode: 2c830...6e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2020 den 14.35, Anonym Bruker skrev:

Det blir skrevet å sagt mye om "veien til orgasme" og det finnes utvilsamt "mange veier til orgasme" som  fortsatt ikkje er kjent.

At eg opplevde å få lett orgasme i barndomen   har utvilsamt følgt med inn i voksenalderen, og setter det i samanheng med at eg har eit stort sexbehov /  orgasmebehov .   Sjølvsagt blei eg bekymra for at noe var galt når eg "kjente dette første gang" og var flau å snakke med mine foreldre om dette, og de hadde nok utvilsamt  pratet det vekk, for å snakke om sex var tabu.     Lite  viste vi om  at menn puttet penis i en kvinnens vagine, og orgasmen hos menn var det som gjorde dama gravid, og hun fekk flere barn. 

Dette skjedde i en tid  før ein begynte å bli kåt etter jevnaldrende jenter, og ein ein hadde begynt å få hår rundt kjønnsorganet.      

Samme her!

Selv fikk jeg min første orgasme (visste jo ikke at det var det da) så tidlig at jeg ikke kan huske når det skjedde, men en gang mellom 0-4 år. "Onanerte" jevnlig gjennom barndommen, og forstod på et ganske tidlig tidspunkt at følelsen hadde en sammenheng med sex å gjøre uten at jeg da visste hvordan.

Denne delen av meg har i alle fall alltid vært der, og jeg kjenner min egen seksualitet utrolig godt. Men ja, har også et (unormalt?) høyt sex/orgasmebehov, og det kan kanskje ha en sammenheng med at orgasmen på en måte alltid har vært der?

Anonymkode: b497c...884

Skrevet

Jeg var runt 11 et sted, og oppdaget at dusjhodet var en hyggelig gjenstand. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha blir flau over å tenke tilbake på sånt 😂

Storerbroren min hadde fått en sånn "anne" dukke som man øver førstehjelp på, og hadde fått en egen en med hjem. Jeg gikk på barneskolen og hadde hørt at man kunne øve seg på å kysse med den dukken, så jeg "kidnappet" den og øvde, og deretter fikk jeg "rare" følelser nedentil, og ble helt forfjamset, for jeg trodde at jeg hadde blitt forelsket i denne dukken, og var helt fra meg lenge, for jeg skjønnte ikke hva dette var 😂 Lå i sengen og spoona denne dukken, mens jeg hadde en pute mellom beina - og det var det haha. Jeg skammet meg sånn, for jeg trodde jeg var unormal og at disse følelsene kun kom pga denne dukken:

Skjermbilde 2020-07-28 kl. 14.46.19.png

Anonymkode: 39bcd...1c3

• Liker 1
Gjest Lampe1
Skrevet

En av de tidligste seksuelle minnene jeg har, var fra flere badeland da jeg vokste opp. Som barn elsket jeg å bade, svømme og være i vann, og var ofte på badeland i ferier. I boblebad oppdaget jeg at det var en eller flere vannstråler som kom ut fra under vannoverflaten, strømmen fra disse føltes godt til å massere ryggen med. Jeg husker en rekke ganger hvor jeg forsikret meg om at jeg var alene i rommet, og deretter dro ned badebuksen slik at vannstrømmen masserte rumpeåpningen direkte. Det ga meg kriblende, deilige følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...