AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Ja hvor bra må sexen være for at du feks kjører 1-2 timer i bil bare for sex? Hvor nysgjerrig (om dama er ny) må du være? Hva får deg til å kjøre så langt for en dame? Anonymkode: 6752f...779
Resignert Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Om dama virkelig er som jeg foretrekker, kunne jeg glatt kjørt både en og to timer hver vei. Har jo faktisk anstrengt meg mye for ganske så dårlig sex opp gjennom årene 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Hvordan vet jeg at det ikke er luremus eller lurepikk? Tenk om bilturen er forgjeves og jeg kunne fått lokal sex? Anonymkode: 9165f...a91
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Nei du har truffet henne før, og du kjører 2 timer hver vei... hva får en fyr til å gjøre det? Hva får deg til å gjøre det? Du kan enkelt få sex lokalt ... Anonymkode: 6752f...779
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Jeg strekker meg ikke lenger enn 30min transport som er vanlig tid å reise for alt i både by og på landet, men har opplevd menn som reiser flere timer for et første treff som bare er for sex. Det forstår jeg ikke, for det er ingen garanti for kjemi i person, så stor sjanse for en bomtur. Når en har møttes før kan det være at de synest sexen var god og de liker turen, mem ærlig talt er det å reise flere timer for bare 1-3 timer sammen er langt. Gjør det heller til et døgn eller en helg sammen for kos. Anonymkode: e148e...fe2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 Det er jo ikke BARE sexen, antar jeg da. Også spenningen, nye impulser og omgivelser, lufte seg, snakke med noen og få kontakt, håp om at det blir noe mer (kjærlighet eller vennskap). Anonymkode: d7e3e...e43
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 La meg si det sånn. Det er ikke første gang Jan gjør dette . Ja vi prater mye men sexen er helt himmelsk.. men jeg har vel ikke helt trua på meg selv, hva skal han med meg? Tenker jo at han også må jo tenne på meg? Dårlig selvtillit så det holder🙈 han ser jo helt fantastisk ut, six pack,trent 🤤🤤🤤 jeg er bare en sliten mamma i 30 årene liksom😂🙈 Anonymkode: 6752f...779
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 Jan skulle være han selvfølgelig 🤷♀️ Anonymkode: 6752f...779
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #9 Skrevet 8. juni 2020 En ex-ff kjørte 4 timer en vei til meg mitt på natta, hadde sex og kjørte hjem på morgenen 4 timer. Jeg betydde ikke noe særlig for han og sexen var ikke noe utover det vanlige. jeg hadde ikke kjørt noe særlig for kun sex. Hvis man dejter eller er i forhold er det en annen sak. Anonymkode: 1c8c7...ba4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #10 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har kjørt fra Oslo til Flisa og retur for mus. Det er den beste blow jobben jeg noen gang har fått. Selve samleie var kanskje en av de dårligste opplevelsene. Hadde kjørt den turen en gang til for BJ. Anonymkode: 0136a...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå