boblevann Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Fikk en markant, brun strek fra navlen til symfysen under siste del av svangerskapet. Det er nå 7 mnd siden fødsel og den har ikke bleknet i det hele tatt 🤷🏽♀️ Noen andre som fikk det som kan si når den gikk bort?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Jeg tror det varierer, jeg lurer på når min vil forsvinne selv. Den var ikke blitt noe mindre tydelig hos meg et år etter forrige svangerskap. Da ble jeg gravid på nytt, så jeg rakk aldri å bli kvitt den. Anonymkode: 2a75a...142
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Hos meg forsvant den etter 5-6 uker alle tre gangene 🤔 Anonymkode: cc1bc...a8f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Min er også tydelig nå flere mnd etter fødsel, så lurer selv. Den forsvant i alle fall etter begge storesøsknene, så håper den går bort denne gangen også. Anonymkode: c999e...19d
snurk Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Tok minst 1 år før min begynte å forsvinne sakte men sikkert 😅
boblevann Skrevet 8. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2020 23 minutter siden, snurk skrev: Tok minst 1 år før min begynte å forsvinne sakte men sikkert 😅 Men det er bra, da kan jeg fortsette å håpe på at min også går bort til slutt 😂 Heldigvis ikke fryktelig sjenerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå