Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle prøvere. Jeg er 38 og ble gravid uten å prøve (hoppet av i svingen) i februar. Mistet dessverre i MA i april. Hadde behandling med cytotec 30.04. Etter det hadde jeg lang blødning på 10 dager og ca 5 dager med brun utflod. Var på ul og fikk beskjed at jeg har EL. Fikk så mensen nå etter 14 dager den 27.05. Hadde EL ifllge strimler nå på dag 10-11. Mensen var ikke sterke. Ingen klumper  eller noe. 

Fikk nå.brun utflod som varer og varer. Skikkelig mørk. Nå e det dag 13 og jeg e4 veldig bekymret. Er det rester? Polypper? Overgsngsalder  eller hormoner er skikkelig forstyrret?

Tok hormonprøver og venter på svar samt time hos gynekolog.  Er så bekymret 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg hadde utskrapning i oktober. Siden da har jeg hatt veldig svak mens. Litt som du beskriver, bare brun utflod. Har vært hos gynekolog etter dette og hun mente det er normalt, og fant heller ikke noe annet galt. Jeg har ikke fått skikkelig mens siden sist mens i mai. Virker som kroppen har kommet seg igjen. Det er nok bare litt ubalanse i kroppen! 

• Liker 1
Skrevet
On 6/8/2020 at 9:43 AM, Havfrue8 said:

Hei! Jeg hadde utskrapning i oktober. Siden da har jeg hatt veldig svak mens. Litt som du beskriver, bare brun utflod. Har vært hos gynekolog etter dette og hun mente det er normalt, og fant heller ikke noe annet galt. Jeg har ikke fått skikkelig mens siden sist mens i mai. Virker som kroppen har kommet seg igjen. Det er nok bare litt ubalanse i kroppen! 

Ja fikk beskjed nå og at dette er normalt. Har hetetokter også. Uff håper kroppen omstiller seg snart til normalen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...