AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #1 Skrevet 8. juni 2020 Ser mange voksne her inne lurer på hvordan de skal få venner. Vi bor i norge, det vi liker å holde oss for oss selv. Eller innad i den flokken vi allerede har. Lite åpne for nye mennesker. Som student møter man jo mennesker lettere, men når arbeid og voksenlivet kaller sklir ofte det ut også. I voksen alder er det vanlig at man sklir fra hverandre pga arbeidslivet starter, noen får barn og familie. Da er det naturlig å ha lite tid til såkalt vennskap. Skal du treffe noen i norge bør man unngå ting der alkoholen inngår, pga nordmenn tenker sjelden kun på noe annet enn å drikke alkohol dessverre. Dette fant jeg ut etter å bodd etpar år i et annet land som hadde sosial kultur, gikk ut hver kveld for å spise og møte andre. Så etter noen år hjemme i norge bestemte jeg meg for å flytte tilbake til dette landet, tjener mindre penger. Men livet er så mye bedre å leve, slipper ensomhet og normene vi lever under i norge. Anonymkode: ecf35...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå