Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

jeg leter desperat etter noe sexy, hvitt undertøy! men så er det den forbaska puppestørrelsen min da :frustrert:

75D.... har vi fine bh'er med tilhørende g-streng her? neeei.. eller, g-streng er ok, 38 er lett nok...

Og igjen, så vil jeg ha tak i strømper og strømpeholdere!

må jeg sannsynligvis bestille det fra forskjellige steder for å få det i min str? jeg finner ikke noe sted som har det jeg leter etter!

arg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Har du sett på Lindex? Jeg skal ha 80E og syns alltid jeg finner 75D eller 95E...

Gjest gjest1
Skrevet

Tro meg, vi ransakte Lindex i går, og hvorfor finnes det heller ikke 70B bare 75B?? Har sett om 75 passer for da jeg ikke kunne kjøpe bh før, dreit jeg meg ut, men 75 henger som få på meg!

Skrevet

Gå til en skikkelig undertøysbutikk eller bestill på nettet:

www.bravissimo.com

www.figleaves.com

www.victoriassecret.com

Gjest seroxata
Skrevet

takk for linker, sjekker de ut nå :wink:

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Skrevet

HM har begge størrelsenei mange av deres undertøyssett.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg tok sjansen, og bestilte et par sett fra www.ynde.no

Men jeg må finne strømpeholder enda;D sette i gang jakta her i byen...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg har samme problem som deg sexorata.. har også 75D, og noen ganger er det også litt lite :tunge1:

Sinnsykt plagsomt! Jeg finner nesten ikke sexy undertøy! H&M, som er billig, har ikke den str, nei.. Det er såfall i veldig, veldig få modeller, for det største der er som regel C-cup.. De modellene som de har i D-cup er hvertfall veldig u-sexy :tunge1:

Lindex, Kappahl og Cubus har derimot str'en, noen ganger, innimellom.. :tunge1: Men selvfølgelig, hvis det er noe som er fint har de ikke den str'en :tunge1:

Tror jeg må se på disse linkene jeg :-)

Skrevet

Jobber faktisk på undertøysavd. til HM jeg da, så jeg vet hva jeg snakker om. Kommet mange nye sexy sett i det siste som går i d-cup.

Gjest gjest1
Skrevet
Jobber faktisk på undertøysavd. til HM jeg da, så jeg vet hva jeg snakker om. Kommet mange nye sexy sett i det siste som går i d-cup.

Kanskje det er mange av butikkene som ikke tar inn disse størrelsene da? Eller i det minste tar inn veldig få. Jeg hadde meg hvertfall en ordentlig rundt i butikker på fredag, flere H&M, og det var ikke mye jeg fant i D-cup. Og det jeg fant var ikke noe spesielt sexy. :roll:

Skrevet

Det kommer jo selvfølgelig an på hva man synes er sexy, men flere og flere sett kommer uansett inn nå også i d. Nå liker jeg selv det enkle og klassiske, og der finner jeg selv det jeg vil ha som oftest.

Skrevet

Jeg var på KappAhl og kjøpte tre pene hvite BHer i akkurat den størrelsen (75D) rett før helga.. Så der har de det iallefall :)

(Jeg skal EGENTLIG ha 70E, men da må man jo til spesialbutikk og betale dyre dommer..)

La ikke merke til om de hadde "matchende" undertøy, men det skal godt gjøres å finne en butikk som ikke har noe som ser pent ut sammen med hvite BHer..

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Kanskje det er mange av butikkene som ikke tar inn disse størrelsene da? Eller i det minste tar inn veldig få. Jeg hadde meg hvertfall en ordentlig rundt i butikker på fredag, flere H&M, og det var ikke mye jeg fant i D-cup. Og det jeg fant var ikke noe spesielt sexy. :roll:

Jeg tror det må være sånn, at noen butikker ikke tar inn så mye av de store str'ene eller noe, for det er virkelig ikke SÅ mange av modellene som har 75D, hvis de har D-cup i det hele tatt så er det gjerne 80++D-cup.. Har aldri funnet 75D i en BH som ikke er helt "basic" på H&M.. Derimot har jeg kjøpt det på Kappahl, Cubus og Lindex.. Litt synd det der, for jeg liker H&M-undertøy.. handlet mye der før :-)

Bodimondi er bra forresten, der har de mange i 75D :-) *shoppe litt i morgen* :-)

Gjest seroxata
Skrevet

hmm, jeg har ikke leta noe på H&M i det siste, hadde egentlig gitt helt opp å finne noe der.. men skal ta en liten runde i morra, og speide.. de har iallefall vært dårlige til å ta inn min str før... om jeg finner noe, så er det 80D, og det blir for stort igjen..

Jeg tror jeg skal ta meg noen turer på lindex, cubus og kappahl i morra og:D håpet mitt har steget litt nå :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...