Gå til innhold

Strap On

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Kinksten skrev:

Synd for deg at lesbisk ikke er noe man blir da 🙄

Men du kan tydeligvis leve en homofil livsstil med en heterofil dame som får null ut av det forholdet 🤷‍♀️

Anonymkode: a6447...f35

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Det er direkte uinteligent å tro at homofili kan bekreftes hos en mann fordi han tenner på å bli tatt i anus. Trodde vi var kommet lengre i 2020 enn at fordommer fortsatt eksisterer når det kommer til sex.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
På 12.6.2020 den 19.59, AnonymBruker skrev:

Urolig usexy at en mann vil bli tatt i rumpa av meg. Vet ikke om jeg hadde sett på han som en mann etter det for å være helt ærlig. 

Er det like usexy hos kvinner? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Er det like usexy hos kvinner? 

Har ingen behov for å ta kvinner i rumpa heller, men like usexy er det i hvertfall ikke. Sett deg selv å våre sko. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Det er direkte uinteligent å tro at homofili kan bekreftes hos en mann fordi han tenner på å bli tatt i anus. Trodde vi var kommet lengre i 2020 enn at fordommer fortsatt eksisterer når det kommer til sex.

Lykke til med å gjøre sex politisk korrekt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du kan tydeligvis leve en homofil livsstil med en heterofil dame som får null ut av det forholdet 🤷‍♀️

Å nyte analsex, sier ingenting om hva legning man er. 

Og jo, det finnes heterofile damer som får mye ut av strap on lek. Og det finnes strapon som gir henne nytelse også 

Hva med å legge fra seg litt fordommer? 

Anonymkode: 6af00...971

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner vel at det ikke bare er homofile menn som har g-punktet i rumpa? 

Anonymkode: 00a43...a13

• Liker 7
Gjest HegeMarie
Skrevet

Ikke noe jeg selv ville vært med på.

Du må nok bare finne noen som tenner på det samme som deg.

It's a jungle out there.

AnonymBruker
Skrevet
På 13.6.2020 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke dette er noe mange menn fantaserer om.

Tror de fleste kvinner ville ha blitt traumatisert av et sånt forslag av mannen sin. 🤯

Jeg tror du ville blitt overrasket over hvor mange kvinner som faktisk er åpen for tanken på en frisinnet og seksuelt åpent partner.

Anonymkode: c6465...a6f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Overraskende å se at The Ignorant Tightass Club fortsatt avholder månedlige møter, jeg trodde det var en fordums forening forgått av mangel på relevans og plass i et ellers opplyst samfunn.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes det er både litt rart og veldig synd at mannsrollen ikke har utviklet seg mer enn som så. Vi menn skal tydeligvis både være jeger, mester og usårbar for at mange kvinner skal se på oss som "fullverdige mannfolk". Det er rein idioti, og det er holdninger som ikke hører hjemme i et moderne samfunn. 

Dette er likestilling! Jeg som mann forbeholder meg retten til å være både sterk og svak, både jeger og bytte, å både underkaste meg og ta styringa. Vi har heldigvis klart å åpne kvinnerollen for mer enn den en gang var, men mannsrollen er på mange områder fortsatt en skrekkelig liten og trang boks, og seksualitet er nok ett av områdene den boksen er på sitt trangeste. 

Det betyr ikke at dette er noe alle tenne på, for all del ikke. Tenningsmønstre er ulike hos oss alle. Men det betyr at holdninger på at en mann plutselig blir mindre mann dersom han ønsker at hans kvinne skal stimulere rompa hans faktisk er dårlige holdninger. Tenner du ikke på det? Neivel, greit nok det. Men det finnes måter å si det på som ikke påfører partneren din skam, skyldfølelse og følelsen av å være mindre mann.

En mann som er i kontakt med seg selv og tør å være sårbar er ikke mindre mann - han er mer!

Endret av Doolittle
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du ville blitt overrasket over hvor mange kvinner som faktisk er åpen for tanken på en frisinnet og seksuelt åpent partner.

Merkelig at de ikke er representative her da. 

AnonymBruker
Skrevet

Enhver mann som får noe i rompa er homofil eller bifil. Det fins enda mange skaphomofile.

Anonymkode: 5f743...4f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enhver mann som får noe i rompa er homofil eller bifil. Det fins enda mange skaphomofile.

Feil! Analsex sier ingenting om seksuell legning. 

Anonymkode: 6af00...971

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe 😂 Hilsen Arne på 12år?

Nei du, det er mange menn som leker med seg selv analt. Enten med en finger, dildo eller buttplug. Noen lar dama rimme de/slikke anus. Dette har ingenting med legning å gjøre.

Hva kaller man kvinner som liker "å få noe i rumpa?" Når menn automatisk er homser pga de kan like analt.

Er selv mann, utforsket min kropp tidlig. Jeg tenner på kvinner seksuellt, alene utforsket jeg analt i endel år. Etterhvert lot jeg kvinner bruke finger/rimming på meg. Dette var kvinner som også likte dette. Strap-on har jeg ikke prøvd enda, da det handler mye om det mentale også. Det må gjøres med rett person, og setting.

Men gleden av å kunne gi seg orgasme analt alene; handsfree(uten å stimulere penis), skal ingen kunne ta fra meg. Selv om det er sjelden jeg gjør det, alt etter lyst.

Anonymkode: ffb5a...76a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen 1980-tallet 

Anonymkode: 00a43...a13

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal finne meg en mann som jeg kun skal sakse med 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...