Gå til innhold

Strap On

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2020 den 14.29, Alterego666 skrev:

Hvorfor ikke? 

Urolig usexy at en mann vil bli tatt i rumpa av meg. Vet ikke om jeg hadde sett på han som en mann etter det for å være helt ærlig. 

Anonymkode: a6447...f35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker i 1998 på sol.no så var det en mann som la ut annonse "søker strap-on lady". Husker bare at alle lo av han og sa at han var gay mens han desperat nektet for dette. 

Anonymkode: cfc89...3af

Dessverre har ikke sånne forum forandret seg mye, mange som fortsatt tror at analsex = homofil :( triste greier

Anonymkode: 6af00...971

• Liker 2
Skrevet

Så trangsynt og regelrett kjedelig som mange av svarene her inne var - takk gud for at mine seksuelle utfoldelser ikke involverer denslags type folk. For det første - fordi en mann liker å bli tatt med strapon, så er han ikke nødvendigvis submissiv. Jeg liker det, og jeg er dominant. Foreslår en oppfriskning i anatomi for de som syntes at det har noe med å være submissiv å gjøre, dette er en enorm erogen sone for en mann, nesten på høyde med penis - ja, noen ganger faktisk bedre enn penis. Prostata er slettes ikke noe fabeldyr, så om du ikke vil gi din mann eller din seksualpartner den opplevelsen, så er du en egoist. 

Og nettopp det - man skal jo ikke bare tenke på hva man selv vil når man har sex. Det er ikke noe mindre kjipt å ikke ville ta en mann med en strapon, enn hva det er for en mann å ikke ville gi oralsex til en dame. Ingen kan definere hva som er normalt eller ikke, det handler om å gi av seg selv, og strekke seg så langt det er mulig for å gi partneren sin maksimal nytelse. Gjør man ikke det, så må man gå en runde med seg selv. 

Greit det finnes unntak, ingen skal gjøre noe man virkelig ikke vil. Men om noen ber deg kle på deg et belte med noe festet på, som gir partneren din maksimal nytelse, så er det ikke noe som normalt sett gir traumer. Tvert i mot, du bør prise deg lykkelig over å ha en mann som tør være åpen om en fantasi som utrolig nok enda er ganske tabubelagt, og at han ønsker å prøve dette med nettopp deg. Det er nemlig stor forskjell på det å foretrekke noe annet enn å ha en oppriktig vegresjon mot en seksuell handling til tross for at man kan mye om temaet. 

Begynn å gi til mannen deres! Slutt å være noen sure svisker som kun tenker på eget sexliv, barn og den neste pyntedingsen dere kan legge ut bilde av på SoMe ;)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Urolig usexy at en mann vil bli tatt i rumpa av meg. Vet ikke om jeg hadde sett på han som en mann etter det for å være helt ærlig. 

Enig....synes jeg ser gubben på alle fire med en gummikuk i ræva...kommet til å mista all lyst og respekt totalt. 

Anonymkode: dbdde...da5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville jeg dessverre ha opplevd en sånn situasjon som litt overgrepsaktig. Jeg ville ha følt det invaderende å gjøre noe sånt på min mannlige kjæreste. Med en kvinne gjør jeg det derimot gjerne - i skjeden. 

Vet ikke hvorfor jeg har det sånn, men all analsex byr meg enormt i mot. Sex skal ikke føles som overgrep. Jeg gjør alt mulig annet, inkludert bdsm og swinging, men ikke det. Hverken aktiv eller passiv analsex. Her er folk forskjellige og jeg tror ikke det er så lurt at jeg strekker meg for mye for kjærestens skyld. Det kan ødelegge seksualiteten og lysten.

Anonymkode: 028e9...ebd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Kinksten said:

Så trangsynt og regelrett kjedelig som mange av svarene her inne var - takk gud for at mine seksuelle utfoldelser ikke involverer denslags type folk. For det første - fordi en mann liker å bli tatt med strapon, så er han ikke nødvendigvis submissiv. Jeg liker det, og jeg er dominant. Foreslår en oppfriskning i anatomi for de som syntes at det har noe med å være submissiv å gjøre, dette er en enorm erogen sone for en mann, nesten på høyde med penis - ja, noen ganger faktisk bedre enn penis. Prostata er slettes ikke noe fabeldyr, så om du ikke vil gi din mann eller din seksualpartner den opplevelsen, så er du en egoist. 

Og nettopp det - man skal jo ikke bare tenke på hva man selv vil når man har sex. Det er ikke noe mindre kjipt å ikke ville ta en mann med en strapon, enn hva det er for en mann å ikke ville gi oralsex til en dame. Ingen kan definere hva som er normalt eller ikke, det handler om å gi av seg selv, og strekke seg så langt det er mulig for å gi partneren sin maksimal nytelse. Gjør man ikke det, så må man gå en runde med seg selv. 

Greit det finnes unntak, ingen skal gjøre noe man virkelig ikke vil. Men om noen ber deg kle på deg et belte med noe festet på, som gir partneren din maksimal nytelse, så er det ikke noe som normalt sett gir traumer. Tvert i mot, du bør prise deg lykkelig over å ha en mann som tør være åpen om en fantasi som utrolig nok enda er ganske tabubelagt, og at han ønsker å prøve dette med nettopp deg. Det er nemlig stor forskjell på det å foretrekke noe annet enn å ha en oppriktig vegresjon mot en seksuell handling til tross for at man kan mye om temaet. 

Begynn å gi til mannen deres! Slutt å være noen sure svisker som kun tenker på eget sexliv, barn og den neste pyntedingsen dere kan legge ut bilde av på SoMe ;)

Tydelig at du er dominant ja, og skal bestemme hva andre skal like eller ikke. Det kan du bare slappe av med, for en ting er bra sikkert..det finnes ikke noe mer kjedelig enn en fyr som skal leke "Christian Grey" hele dagen. Og at du setter deg på din høye hest og snakker nedlatende om folk som ikke liker det samme som deg er lavmål.... den hersketeknikken kan du bare legge av med en gang. DU bestemmer ikke hva jeg gjør og ikke gjør med min mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at du er dominant ja, og skal bestemme hva andre skal like eller ikke. Det kan du bare slappe av med, for en ting er bra sikkert..det finnes ikke noe mer kjedelig enn en fyr som skal leke "Christian Grey" hele dagen. Og at du setter deg på din høye hest og snakker nedlatende om folk som ikke liker det samme som deg er lavmål.... den hersketeknikken kan du bare legge av med en gang. DU bestemmer ikke hva jeg gjør og ikke gjør med min mann. 

Men kanskje din mann kunne få et ord med i laget? 

Anonymkode: 2230e...73e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Påfallende hvordan noen motgående mening mot din plutselig er problematisk dominant. Og om noen leker Christian Grey, så har de ikke forstått bæret av hva BDSM handler om, det var mer en romantisk komedie sammenlignet med det faktiske miljøet. Og det å si at man skal ofre seg for sin partner handler slettes ikke om å sette seg på en høy hest; tvert i mot så handler det om ydmykhet og respekt for partneren sin. Men det er et bilde som er utrolig kjønnsavhengig. En mann som ikke slikker fitte kan mange damer mene er problematisk seksuelt, men hva enn behov som noen har som ikke blir tilfredsstilt, så er det like frustrerende for den som blir i beit. Veldig få gjør kun de tingene de foretrekker selv med partneren sin, det er helt vanlig med kompromisser. Det å syntes at en mann blir stimulert med gummi på prostata er utdatert - du er en VHS - det er i nærheten av å si æsj om man ser to menn eller to damer kysse. Strekker man ikke så langt man kan for å tilfredsstille partneren sin, så er man ikke en god partner. Så kan man selvfølgelig diskutere i det vide og brede hvor langt man kan stekke seg, men om synet er at det er æsj, usexy og feminint at et mann blir stimulert på prostata, så våkn opp, det er 2020. Og vil noen gå rundt med en seksuelt frustrert partner, vær så god - men sett av litt midler til når du skal flytte alene da, i tilfelle det skjer. 

• Liker 3
Skrevet

Enig....synes jeg ser gubben på alle fire med en gummikuk i ræva...kommet til å mista all lyst og respekt totalt. 

Hver sin smak. Mange ville nok hevde at du hadde en tilnærming til seksualitet som var fryktelig gammeldags. Altså, seksuell opplæring menn i mellom var vanlig allerede i romertiden, sikkert også noe du ville syntes var ekkelt, så langt tilbake i tid må man. Du får håpe din mann ikke har eller utvikler de fantasiene. Men på en annen side, han kjenner sikkert til dine meninger, og hadde vel aldri giddet si det om han ønsket å prøve noe sånt. Han hadde sikkert heller gått på FetLife på neste jobbreise. Vinn-vinn situasjon i dine øyne for alt jeg vet. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Registrer deg på nordfront?

Anonymkode: 9c76f...1b1

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok.

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Kinksten said:

Påfallende hvordan noen motgående mening mot din plutselig er problematisk dominant. Og om noen leker Christian Grey, så har de ikke forstått bæret av hva BDSM handler om, det var mer en romantisk komedie sammenlignet med det faktiske miljøet. Og det å si at man skal ofre seg for sin partner handler slettes ikke om å sette seg på en høy hest; tvert i mot så handler det om ydmykhet og respekt for partneren sin. Men det er et bilde som er utrolig kjønnsavhengig. En mann som ikke slikker fitte kan mange damer mene er problematisk seksuelt, men hva enn behov som noen har som ikke blir tilfredsstilt, så er det like frustrerende for den som blir i beit. Veldig få gjør kun de tingene de foretrekker selv med partneren sin, det er helt vanlig med kompromisser. Det å syntes at en mann blir stimulert med gummi på prostata er utdatert - du er en VHS - det er i nærheten av å si æsj om man ser to menn eller to damer kysse. Strekker man ikke så langt man kan for å tilfredsstille partneren sin, så er man ikke en god partner. Så kan man selvfølgelig diskutere i det vide og brede hvor langt man kan stekke seg, men om synet er at det er æsj, usexy og feminint at et mann blir stimulert på prostata, så våkn opp, det er 2020. Og vil noen gå rundt med en seksuelt frustrert partner, vær så god - men sett av litt midler til når du skal flytte alene da, i tilfelle det skjer. 

Du bomma der gitt. Her er det ikke mannen som har midlene, det er jeg. Tror du at selv om jeg er kvinne, så er jeg ikke bemidlet? Våkn opp, det er 2020, kvinner har forlatt kjøkkenbenken for lenge siden. Så, hvis gubben er misfornøyd, så kan HAN sette av midler og flytte.....

• Liker 1
Skrevet

Du bomma der gitt. Her er det ikke mannen som har midlene, det er jeg. Tror du at selv om jeg er kvinne, så er jeg ikke bemidlet? Våkn opp, det er 2020, kvinner har forlatt kjøkkenbenken for lenge siden. Så, hvis gubben er misfornøyd, så kan HAN sette av midler og flytte.....

Om du har midlene, så burde du jo ha en bedre oversikt på vanlig forbrukerøkonomi - uansett hvem som drar, så må begge betale betraktelig mer. Men er det en frustrert part, så er det jo ofte slik at den parten drar videre rett til noen andre. Ønsker deg lykke til. 

Skrevet (endret)
På 8.6.2020 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om strap on? Dame som puler mann. Har du erfaring enten som kvinne somhar pult mannen din eller som mann som har blitt pult av dama di? 

Jeg tenner på å bli pult med strap on, men min kone er ikke særlig entusiastisk. Jeg føler at det mangler noe i vårt sexliv, da det er et behov i meg jeg ikke får oppfylt. Det er ikke slik at jeg føler det bør være et "fast innslag", men et krydder innimellom. Jeg har tatt det opp med henne, uten at det hørt ført til noe mer. 

For ordens skyld, jeg tenner ikke på menn i det hele tatt. Det er følelsen av å bli pult av en kvinne jeg tenner på. Er heller ikke opptatt av å bli dominert eller noe slikt.

Jeg er ikke sikker på hva jeg vil med innlegget mitt. 

Anonymkode: 2230e...73e

Tanken på strapon vekker minner om flere deilige dominante damer jeg har hatt et forhold til...

Endret av Dominas leketøy
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så, hvis gubben er misfornøyd, så kan HAN sette av midler og flytte.....

Her leser brukerne Kinkstens innlegg som Fanden leser Bibelen og legger vrangviljen til med en gang og avsporer diskusjonen fra å handle om anatomi, seksuell nytelse og fellesskapet mellom to som er intime til å dreie seg om et innbilt forsøk på at en bruker prøver å bestemme hva andre skal mene. Da har man misforstått hva diskusjon og debatt handler om i utgangspunktet.

Og, om mannen er misfornøyd kan han bare flytte, hvorfor er dere egentlig fortsatt sammen når han tilsynelatende ikke er mer enn et møbel eller redskap som kanskje en gang i blant er kjekt å ha? 

Himmel så mange usmakelige holdninger. Ikke rart dagens sønner vokser opp med en forkrøplet maskulinitet som forsøkes balanseres med usunne machoholdninger i kulturer og miljø der de finner en sterkere tilhørighet og forståelse for eget kjønn enn hos de ledende, dog selvsentrerte og overfladiske, kvinnefigurene i sin egen hverdag.

Anonymkode: c6465...a6f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig ikke dette er noe mange menn fantaserer om.

Tror de fleste kvinner ville ha blitt traumatisert av et sånt forslag av mannen sin. 🤯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke dette er noe mange menn fantaserer om.

Tror de fleste kvinner ville ha blitt traumatisert av et sånt forslag av mannen sin. 🤯

Det er veldig mange menn som fantaserer om dette, men på grunn av holdninger som deg så tør de ikke snakke om det. Alle menn jeg har snakket om det med, har hatt lyst til å prøve det. 

Anonymkode: 10105...105

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, Kinksten said:

Om du har midlene, så burde du jo ha en bedre oversikt på vanlig forbrukerøkonomi - uansett hvem som drar, så må begge betale betraktelig mer. Men er det en frustrert part, så er det jo ofte slik at den parten drar videre rett til noen andre. Ønsker deg lykke til. 

Forbrukerøkonomi har jeg stålkontroll på, da det er jeg som betaler det meste her. Blir ikke slunkent i lommeboka mi for å si det sånn. Han må nok flytte hjem til mor og far med sin lommebok.Og drar han til noen andre, ja så gjør han nå det da. kan ikke bestemme det jeg... Takk

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mange menn som fantaserer om dette, men på grunn av holdninger som deg så tør de ikke snakke om det. Alle menn jeg har snakket om det med, har hatt lyst til å prøve det. 

Anonymkode: 10105...105

wtf, da blir jeg heller lesbisk. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synd for deg at lesbisk ikke er noe man blir da 🙄

Endret av Kinksten
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...