AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #1 Del Skrevet 7. juni 2020 Hva tenker dere om strap on? Dame som puler mann. Har du erfaring enten som kvinne somhar pult mannen din eller som mann som har blitt pult av dama di? Jeg tenner på å bli pult med strap on, men min kone er ikke særlig entusiastisk. Jeg føler at det mangler noe i vårt sexliv, da det er et behov i meg jeg ikke får oppfylt. Det er ikke slik at jeg føler det bør være et "fast innslag", men et krydder innimellom. Jeg har tatt det opp med henne, uten at det hørt ført til noe mer. For ordens skyld, jeg tenner ikke på menn i det hele tatt. Det er følelsen av å bli pult av en kvinne jeg tenner på. Er heller ikke opptatt av å bli dominert eller noe slikt. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil med innlegget mitt. Anonymkode: 2230e...73e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg gjør det stortsett hver gang med min faste sexpartner, tenner meg utrolig mye. Men det er jo en veldig lite maskulin situasjon, så om din kone ikke tenner på at du er litt submissiv kan det nok være litt avtennende for henne kanskje. Anonymkode: 06da7...0e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg elsker å bruke strapon på kjæresten min. Du kan ikke tvinge kona di, men litt rart at hun ikke vil gi det et forsøk engang? Har du uttrykt ordentlig hvor mye du har lyst til det? Anonymkode: 10105...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg har forklart henne hvordan jeg føler det. Vi har snakket om det, så hun er klar over mine ønsker og hvor de kommer fra. Hun har gjort det noen få ganger, men det er et par år siden nå. Anonymkode: 2230e...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Del Skrevet 8. juni 2020 Da er det på tide å respektere henne og hennes ønsker. Du har spurt, hun prøvde, det var ikke noe for henne. Da hjelper det ikke å mase videre om det samme. Å ville at hun skal gjøre noe hun ikke vil pga dine behov er bare egoistisk og hvis du tenker sånn, bør du ikke være i et forhold med noen. Anonymkode: 48ef3...164 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #6 Del Skrevet 8. juni 2020 Det er det jo lett å tenke og si, men se for deg at den du er sammen med ikke vil gjøre det du liker best. Du må gjerne si at det ikke ville frustrere deg, men jeg vil ikke tro på deg. Jeg maser ikke på henne, og jeg har ingen planer om å gå ut av forholdet på grunn av dette, men det må være lov å lufte noen frustrasjoner. Å ønske seg mer er ikke grunnlag for å ikke kunne være i et forhold. Det er selvfølgelig hyggelig at du får alle dine ønsker oppfylt. Ingenting er bedre enn det. Anonymkode: 2230e...73e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 8. juni 2020 #7 Del Skrevet 8. juni 2020 Min partner bruker en feeldoe på meg fra tid til annen. Den har en krokformet butt ende som går opp i hennes skjede slik at begge blir stimulert. For oss er dette noe som gir begge glede, nytelse og ekstra intimitet. Jeg anbefaler alle som fantaserer om dette å prøve, men man skal selvsagt respektere partners grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #8 Del Skrevet 8. juni 2020 Strap on er utrolig digg. Jeg har et kraftig belte med en dildo i i en o-ring. Brukes bak på ham, med avslappende gel og analglid på. Det er den fineste sexen vi har. Kjæreste gikk fra eksen bla fordi hun ikke tenner på dette. Hun prøvde litt, men det blei for å være grei. Og det er veldig ulikt det vi gjør sammen... Anonymkode: 2033f...5f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsjenta02 Skrevet 8. juni 2020 #9 Del Skrevet 8. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om strap on? Dame som puler mann. Har du erfaring enten som kvinne somhar pult mannen din eller som mann som har blitt pult av dama di? Jeg tenner på å bli pult med strap on, men min kone er ikke særlig entusiastisk. Jeg føler at det mangler noe i vårt sexliv, da det er et behov i meg jeg ikke får oppfylt. Det er ikke slik at jeg føler det bør være et "fast innslag", men et krydder innimellom. Jeg har tatt det opp med henne, uten at det hørt ført til noe mer. For ordens skyld, jeg tenner ikke på menn i det hele tatt. Det er følelsen av å bli pult av en kvinne jeg tenner på. Er heller ikke opptatt av å bli dominert eller noe slikt. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil med innlegget mitt. Anonymkode: 2230e...73e Jeg og venninna mi bruker det på hverandre hver gang vi har sex. Vi har også begge brukt det på menn. Litt moro, men gir jo ikke nytelse for oss da. Men vi liker jo veldig godt å please. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #10 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg ville ha pult en annen kvinne med Strap on dersom hun ønska det, men jeg ville ikke(!!) ha pult en mann på den måten. 😣 Anonymkode: a6447...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 8. juni 2020 #11 Del Skrevet 8. juni 2020 Anbefaler deg å starte med en plugg eller vibrator. Det vil nok ikke føles like omveltende for henne. Få henne til å lese om mannens g-punkt. Veiled henne under akten om hun synes det er flaut. La henne bli vant til dette før du igjen kan foreslå strap-on. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #12 Del Skrevet 8. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om strap on? Dame som puler mann. Har du erfaring enten som kvinne somhar pult mannen din eller som mann som har blitt pult av dama di? Jeg tenner på å bli pult med strap on, men min kone er ikke særlig entusiastisk. Jeg føler at det mangler noe i vårt sexliv, da det er et behov i meg jeg ikke får oppfylt. Det er ikke slik at jeg føler det bør være et "fast innslag", men et krydder innimellom. Jeg har tatt det opp med henne, uten at det hørt ført til noe mer. For ordens skyld, jeg tenner ikke på menn i det hele tatt. Det er følelsen av å bli pult av en kvinne jeg tenner på. Er heller ikke opptatt av å bli dominert eller noe slikt. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil med innlegget mitt. Anonymkode: 2230e...73e Et forhold burde handle om tillit, synes du og dama burde ta en prat. Men VÆR FORSIKTIG med hva du ber om. Anonymkode: 3a0ac...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #13 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg er dame og synes strap on på andre damer er dritsexy 😍 har blitt pult mye av noen damer som har likt å bruke det. Det er digg 😊 Anonymkode: 00a43...a13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 8. juni 2020 #14 Del Skrevet 8. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha pult en annen kvinne med Strap on dersom hun ønska det, men jeg ville ikke(!!) ha pult en mann på den måten. 😣 Anonymkode: a6447...f35 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #15 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg har pult flere kvinner med strapon, hadde ALDRI ville ha pult en mann med det.. liker ikke submissive menn i det hele tatt og å bli tatt bak av en kvinne syns jeg virker ulidelig submissivt for en mann. Anonymkode: 02896...a2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #16 Del Skrevet 8. juni 2020 Altfor store strapons for nybegynnere er det eneste rette. Anonymkode: 3a0ac...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #17 Del Skrevet 8. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: . liker ikke submissive menn i det hele tatt og å bli tatt bak av en kvinne syns jeg virker ulidelig submissivt for en mann. Anonymkode: 02896...a2a Duh... Så lenge du ikke skriver brev til abb om det...deg om det Anonymkode: 3a0ac...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #18 Del Skrevet 11. juni 2020 Hør podcasten Ruby Ryders Pegging Paradise. Spesielt episode 112 som er en episode spesielt laget for at vi men skal kunne spille den for våre partnere slik at de skal få informasjon om hva dette er og hvorfor vi ønsker det. Dette er noe du må høre på. Anonymkode: 0fbc4...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #19 Del Skrevet 11. juni 2020 Stor.... Anonymkode: 9c76f...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #20 Del Skrevet 12. juni 2020 On 6/8/2020 at 1:54 AM, AnonymBruker said: Hva tenker dere om strap on? Anonymkode: 2230e...73e Husker i 1998 på sol.no så var det en mann som la ut annonse "søker strap-on lady". Husker bare at alle lo av han og sa at han var gay mens han desperat nektet for dette. Anonymkode: cfc89...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå