Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg har en baby på 2.5 måned som jeg er ganske sikker på har kolikk. Masse gråting på kveldstid fra 23.00 til 05.30 hver eneste natt. 
Vi har et større barn også, og jeg er helt utmattet. Samboeren min lar meg få sove ut innimellom (altså at jeg får hoppe over en amming og kanskje får tre timer i strekk) siden jeg ammer. 
Det jeg lurer på er, jeg trodde kanskje det var kveldsuro men så ble det egentlig verre etter 8 uker og nå er det fra 23.00 til 05.30 hver eneste dag. Baby grein sånn 2.5 time i strekk før når hun var mindre men det har liksom blitt mer og mye mer intenst. Ingenting jeg gjør føler jeg at jeg hjelper. Kan egentlig kolikk begynne så seint? 
Jeg har kuttet melk og har ikke sett noe forbredring og vi har prøvd Semper BioGaia som heller ikke hjalp. 
Jeg føler meg skikkelig utbrent og lurer på for dere når det ga seg? Kan kolikk vare i 5 måneder? 

Er klar over at innlegget er kjempe rotete, jeg er bare helt slått ut og føler meg som en forferdelig mor som ikke får ungen til å slutte å gråte.

Anonymkode: 7f94d...50b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestill deg en time til legen. Greit nok at det kan være kolikk og at det er en utmattende periode i livet, men slik du beskriver det så er det nesten uutholdelig. Selv om legen ikke får hjulpet deg i dag så vet de hvertfall om det om du skulle dukke opp en uke etterpå med samme problem. 

Hadde jeg vært i din situasjon og helt sikkert desperat så hadde jeg bestilt time til kiropraktor og alt mulig bare for å få testet det som kan testes mot kolikk. 

Det er jo heller ikke optimalt for barnet å gråte i 5-6 timer i strekk for så å sikkert sovne av utmattelse.  

Anonymkode: 6408f...7dd

AnonymBruker
Skrevet

Prøv kiropraktor og bytt mme til althera, verdt et forsøk.

Anonymkode: a9184...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...