AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #2 Skrevet 8. juni 2020 Hetses faktisk..Man har lov til å si at man ikke liker noen. Dette er offentlige personer. Man kan ikke bare regne med positive omtaler da. Er en grunn til at mange nevner Live Nelvik. Hun er rett og slett ikke hyggelig. Det har ingenting med humoren hennes å gjøre. Live er ikke en avansert person, og det er ikke vanskelig å skjønne henne. Mørk og sarkastisk humor liker jeg, men synes ikke hun er god på det. Hun tror hun er så kul, men hun er bare klein og vulgær. Folk har forskjellig smak. Else kan bli litt mye for noen, og ikke alle liker hennes humor. Jeg liker Else, og synes hun er flink. Hun har tatt opp mange viktige ting i programmene sine. Anonymkode: 70547...cf1 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #3 Skrevet 8. juni 2020 Liker ikke hun Helene sjekker inn. Syns hun er kald og stiller teite spørsmål. Hun leser ikke menneskene godt nok eller så bryr hun seg ikke egentlig. Anonymkode: e8fac...d54 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #4 Skrevet 8. juni 2020 Jeg har ikke noe spesielt imot Live Nelvik, men det at du påstår at folk som ikke liker henne har lite i hodet sier mye om deg. Anonymkode: 06c3a...0c0 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #5 Skrevet 8. juni 2020 Jeg var den første som kommenterte Else, -men jeg liker f.eks Fredrik Skavland og synes det er flott at vi har hatt en programleder som klarte å få tak på så mange interessante og spennende intervjuobjekter, og fått så mye internasjonal oppmerksomhet som det han har fått. Ikke mange i Norden som kan skilte med den CV'n han sitter på nå -og han er kjent over hele Europa. Anonymkode: 99759...d71 1
Vhgj Skrevet 8. juni 2020 #6 Skrevet 8. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke mange i Norden som kan skilte med den CV'n han sitter på nå -og han er kjent over hele Europa. Det tviler jeg sterkt på. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #7 Skrevet 8. juni 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke noe spesielt imot Live Nelvik, men det at du påstår at folk som ikke liker henne har lite i hodet sier mye om deg. Anonymkode: 06c3a...0c0 Altså, Live Nelvik er jo bare kjendis fordi hun er et kjendis-barn, og har mange kjendis-venner, og ble bare med på laget. Det er ikke noe spesielt negativ med henne, det folk reagerer på er jo at hun skiller seg på å være helt middelmådig på alle måter. Utseende, intelligens, humor, osv. Hvorfor er hun kjendis, hun er ikke interessant. Det er det jeg tror mange finner irriterende ved henne. Men grunnen at hun er kjendis, er jo at hun er så privilegert å vokse opp i riktig miljø, ha riktige bekjentskap, nettverk, og gått på «riktig» skole. Anonymkode: fd92f...625 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #8 Skrevet 8. juni 2020 Det fine med å si meningen sin i slike tråder er at det sier noe om en selv... Anonymkode: 5067f...2fe 1
Cleo88 Skrevet 8. juni 2020 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88
Cleo88 Skrevet 8. juni 2020 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #11 Skrevet 8. juni 2020 Enig. Den andre tråden var skikkelig deprimerende. Så fordomsfulle og slemme folk er, mot folk de aldri har møtt og ikke kjenner! Anonymkode: 260a1...8f3 3
Cleo88 Skrevet 8. juni 2020 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #13 Skrevet 8. juni 2020 Else er jo varm og snill. Anonymkode: d05c3...478 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #14 Skrevet 8. juni 2020 Liker Live jeg. Kul mann har hun også. Og kudis for at jeg aldri har sett en millimeter av ungene deres i media. Anonymkode: 743d5...ee3 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #15 Skrevet 8. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Liker Live jeg. Kul mann har hun også. Og kudis for at jeg aldri har sett en millimeter av ungene deres i media. Anonymkode: 743d5...ee3 Kudooooos Anonymkode: 743d5...ee3 2
Bunuel Skrevet 8. juni 2020 #16 Skrevet 8. juni 2020 Live Nelvik virker som et flott menneske med god humor. Beviset ligger i at en av Norges morsomste menn valgte å få barn og gifte seg med hun. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #17 Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. Den andre tråden var skikkelig deprimerende. Så fordomsfulle og slemme folk er, mot folk de aldri har møtt og ikke kjenner! Anonymkode: 260a1...8f3 Den andre tråden var egentlig helt grei, problemet begynte da mange tok til å nevne kjendiser som det er vanlig å mislike og som opplever mye hets, selv om trådens tema utelukkende skulle gjelde personer som det er veldig uvanlig å mislike. Anonymkode: 61699...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #18 Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, Cleo88 skrev: Synes bare det ble en tråd for mobbingens skyld 😄 Men ser at det ikke ble kjempe oppslutning om denne 😄 Ikke like gøy å si positive som negative ting om folk. Den tråden du sikter til er jo slettet... Anonymkode: 06c3a...0c0 1
Cleo88 Skrevet 8. juni 2020 Forfatter #19 Skrevet 8. juni 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #20 Skrevet 8. juni 2020 21 hours ago, Cleo88 said: Live Nelvik: En ekte person som tør å si meningene sine høyt. Mistenker at det "kalde" folk ser i henne handler om litt mørk, sarkastisk humor. Du må ha noe i hodet for å skjønne åssen dama mener det. Føler med henne, siden jeg også stemples på samme måte når jeg tror at det er åpenlyst at jeg er morsom (hvilket jeg er!!). Vel.. altså, du må kanskje være på likt nivå i hodet for å like Live Nelvik, så ja, jeg er enig i at man må ha noe i hodet, men det er ikke intelligens i hvert fall. Synes jeg da, hun klarer sjeldent svare godt for seg. Se henne i Brille for eksempel, det går i all hovedsak laaangt over hodet på 'a. Ellers så jeg Harald Eia ble nevnt flere ganger i den tråden, og jeg føler det er ufortjent. Jeg har sansen for karen, selv om han ikke akkurat er noe forsker på høyt nivå, så evner han formidle en del artig og kontroversielt på en fin måte. Anonymkode: 5d133...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå