Gjest Blaakatten Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 Har funnet drømmekjolen min på QXL. Har ingen erfaring med å by på slikt og lurer på om noen har erfaringer?
monja Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 Har handlet litt på QXL og har bare gode erfaringer. Synes bare du skal by på den jeg - så er det bare å følge med å se. Du kan jo kontakte selger om det er noe du lurer på om kjolen. Lykke til!
Glossy Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har kjøt noen ting derifra og har ingen dårlige erfaringer!!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 Jeg har kjøt noen ting derifra og har ingen dårlige erfaringer!! Jeg også har kjøpt og har ingen dårlige erfaringer
Gjest Blaakatten Skrevet 3. juli 2005 #5 Skrevet 3. juli 2005 Da har jeg bydd og fått den. Skreddersydd kjole, ubrukt, til 4000kr.. Håper inderlig at ingenting skjer underveis for dette synes jeg var skummelt!!!
Gjest Hmmmmm Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Hvis det er hun i Danmark som driver og "skreddersyr" ville jeg vært skeptisk. Har hørt om flere som har fått helt feil mål på kjolene sine.
Gjest Blaakatten Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Det er hun fra Danmark ja.. Leste bare gode kommentarer fra de hun har forhandlet med, og dersom mål var feil, tok hun det i retur og fikset det. Bryllupet er ikke før i mars så tror det går greit. Hun sendte en manual for å ta mål, og dersom det blir feil er det nok pga mine dårlige målbandtalenter :oops: Dersom jeg gjør det riktig skal link til bildet være her: http://img.photobucket.com/albums/v136/wat...Brud/IT0063.jpg Nå ble jeg litt nervøs altså...
Søta Skrevet 5. juli 2005 #9 Skrevet 5. juli 2005 Den var lekker!!! Ikke vær nervøs! Så du på tilbakemeldingene hun hadde fått på qxl? De sletter henne vel om hun ikke gjør ting ordentlig tror jeg!
Gjest Hmm Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 Det er hun fra Danmark ja.. Leste bare gode kommentarer fra de hun har forhandlet med, og dersom mål var feil, tok hun det i retur og fikset det. Bryllupet er ikke før i mars så tror det går greit. Hun sendte en manual for å ta mål, og dersom det blir feil er det nok pga mine dårlige målbandtalenter :oops: Dersom jeg gjør det riktig skal link til bildet være her: http://img.photobucket.com/albums/v136/wat...Brud/IT0063.jpg Nå ble jeg litt nervøs altså... Ja, men hva hjelper det hvis hun ikke greier å rette opp igjen? Dessuten ligner ikke kjolene på originalene engang. Jeg ville ikke handlet der etter å ha sett kjolene hennes, men... og hva angår kommentarene tror jeg folk blir så "matte" av å få problemer med kjolen at de ikke gidder å legge inn negativ kommentar. Men du kjøper selvsagt kjole hvor du vil for meg, håper du blir fornøyd. Ville bare si fra siden jeg vet at det ikke alltid går like bra med kjolene derfra. Jeg verken taper eller vinner på det...
Gjest Blaakatten Skrevet 5. juli 2005 #11 Skrevet 5. juli 2005 Ja, men hva hjelper det hvis hun ikke greier å rette opp igjen? Dessuten ligner ikke kjolene på originalene engang. Jeg ville ikke handlet der etter å ha sett kjolene hennes, men... og hva angår kommentarene tror jeg folk blir så "matte" av å få problemer med kjolen at de ikke gidder å legge inn negativ kommentar. Men du kjøper selvsagt kjole hvor du vil for meg, håper du blir fornøyd. Ville bare si fra siden jeg vet at det ikke alltid går like bra med kjolene derfra. Jeg verken taper eller vinner på det... Mine egne erfaringer med qxl tilsier at man gir en person negativ karakter dersom de fortjener det. Hun hadde nærmest ingen negative karakterer. Og hun spesifiserte at jeg får pengene tilbake dersom varen ikke tilfredsstiller mine kriterier. Men jeg vet jo ikke, og det var derfor jeg spurte. Utrolig deilig å få gode tilbakemeldinger. Utrolig frustrerende å lese dine innlegg. Men sånn skal det være
Gjest Hmmm Skrevet 5. juli 2005 #12 Skrevet 5. juli 2005 Får håpe det går bra. Jeg vet ihvertfall at hun hadde hatt flere negative karakterer om noen av de som bare har latt være å sette karakter hadde satt karakter- men de har altså valgt å la være å sette karakter bare for å slippe å ha mer med det å gjøre og konsentrere seg om bryllupet istedet. Ønsker deg lykke til jeg
Gjest Blaakatten Skrevet 5. juli 2005 #13 Skrevet 5. juli 2005 Tusen takk for det. Og takk for konstruktiv tilbakemelding. Nå skal jeg hvertfall være oppmerksom på at det kan gå skeis
BAMBI<3 Skrevet 5. juli 2005 #14 Skrevet 5. juli 2005 Hei! har du spurt henne om hvor mye tollavgifta kommer på? har hørt fra noen som kjøpte via henne at det plutselig ble dyrere enn forventa. men det er sikkert ikke sant.
Gjest Svimle Skrevet 5. juli 2005 #15 Skrevet 5. juli 2005 Hei! har du spurt henne om hvor mye tollavgifta kommer på? har hørt fra noen som kjøpte via henne at det plutselig ble dyrere enn forventa. men det er sikkert ikke sant. Beregn alltid tollavgift med når du kjøper fra utlandet. Denne er på samme nivå som mva. Pluss derfor alltid på 25% for toll, og så kommer frakten i tillegg. Jeg har sittet og regnet på pris på kjoler fra utlandet selv, og i mange tilfeller sparer du alikevel mye penger selv om man får toll i tillegg til prisen. Men dersom kjolen ikke er spesialsydd til deg, så må man jo også regne med utgifter til tilpassing av kjolen, og det er, etter som jeg har forstått, store variasjoner ute og går her. Slike ting må man alltid ha i bakhodet om man skal importere fra utlandet. Håper kjolen din blir over all forventning og at du blir kjempefornøyd! Hilsen Anette. (og unnskyld dersom jeg tr feil i noe her..)
lil Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg kjøpte kjole fra henne. Jeg er kjempefornøyd, kjolen er nydelig, og passer perfekt! Porto kom på nøyaktig det beløpet jeg hadde fått opplyst, og ingen toll.
Gjest bolle Skrevet 12. oktober 2005 #18 Skrevet 12. oktober 2005 Bra tips, om å kjøpe på Qxl. Synes det er kjempe-vanskelig å velge kjole. Er vel kanskje bare å hoppe i det å ta en kjole man synes er fin.... Etter å ha lest innleggene på Qxl, synes jeg det høres bra ut!
Gjest Traadstarteren Skrevet 27. oktober 2005 #19 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har fått kjolen. Den var akkurat som på bildet. Nydelig og helt perfekt sydd etter mine mål. Har nok vært utrolig heldig der. Kvaliteten var som forventet. Det kom ingen tollavgift, og har hele tiden hatt veldi god kontakt med selgeren. Dette kan anbefales. Tror ikke hun lurer noen!! Blaakatten
Saeria Skrevet 27. oktober 2005 #20 Skrevet 27. oktober 2005 Gratulerer med en nydelig brudekjole. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå