Kristine01 Skrevet 7. juni 2020 #1 Skrevet 7. juni 2020 Hei. jeg har en venninne som er helt oppslukt av babyen min. jeg har ikke tenkt over det noe særlig men så kommenterte mannen min det. Han syns hun var skremmende opptatt av baby. De har vært her på besøk noen dager, på de dagene har hun tatt sikkert 20 videoer og mange flere bilder av baby. hun løfter og bærer, vil mate, legge osv. jeg har bare tenkt at det er hyggelig at hun bryr seg, hun har sagt at det er hyggelig å hjelpe til så jeg kan få slappe av litt. Er dette normalt eller bør jeg reagere på det? jeg tenkte ikke over det før mannen påpekte hva han syntes. noen tanker?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #2 Skrevet 7. juni 2020 Jeg ville også bare sett på det som hyggelig. Anonymkode: 64914...eee 20
Gjest Chroma Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 Har hun barn selv? Kan det tenkes at hun har et sterkt barneønske?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 Personlig ville jeg nok ha reagert på videoer og bilder, for jeg stoler ikke på folk når det kommer til å sende rundt. Ellers ville jeg nok tenkt at dette er koselig, noen som vil dulle med og kose på lille pjokken vår. Samboer er litt mer lik mannen din, han reagerer når folk skal «oppi ansiktet» på babyen vår hele tiden, og synes det er respektløst og uhøffelig Anonymkode: 32efa...f53 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Jeg ville nok tenkt at det bare var hyggelig og at hun sikkert er veldig glad i babyer eller ønsker seg barn selv. Ville høflig sagt ifra at vi ikke ønsket at noen la ut bilder av baby på sosiale medier da Anonymkode: 17a1d...6ca 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 Hva skjer med verden «-« omg»-« slapp av det er din venninne. Så rart at dere i det hele tatt tenker sånt. har en datter på 2 år som overnatter hos venninna mi. hun holder rundt koser seg med den tar den med ut til lekeplassen osv. Ta det litt med ro Anonymkode: 1cd7c...25f 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med verden «-« omg»-« slapp av det er din venninne. Så rart at dere i det hele tatt tenker sånt. har en datter på 2 år som overnatter hos venninna mi. hun holder rundt koser seg med den tar den med ut til lekeplassen osv. Ta det litt med ro Anonymkode: 1cd7c...25f Kaller du virkelig barnet ditt for den? Anonymkode: e2572...2da 12
Kristine01 Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2020 Dette venneparet har planer om å få barn om noen år. Jeg har tatt opp dette med bildedeling, det syns hun var helt greit og ville kun ha bildene for seg selv. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med verden «-« omg»-« slapp av det er din venninne. Så rart at dere i det hele tatt tenker sånt. har en datter på 2 år som overnatter hos venninna mi. hun holder rundt koser seg med den tar den med ut til lekeplassen osv. Ta det litt med ro Anonymkode: 1cd7c...25f hun har sett babyen kun 3-4 ganger på snart et år, mannen min traff henne for første gang i dag. Er nok kanskje derfor han reagerte sånn. jeg begynte bare å lure siden han reagerte på det. Jeg syns det bare er hyggelig at hun er opptatt er gullet vårt. Bare for å avkrefte dette så tenker vi selvfølgelig ikke på at hun har noen «skumle» tanker ifh til barnet.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 Er dere nære venninner? Er hun veldig glad i barn? Hvis svaret er ja på begge disse, så syns jeg ikke det er rart. Du sier mannen din ikke har møtt henne før, så da virker det sikkert rart for han at en fremmed er så opptatt av barnet hans. Forståelig nok. Venninnen din har på sin side truffet barnet før, og føler nok at hun kjenner det, samtidig som hun kjenner deg. Jeg var også veldig engasjert i nære venninners barn før jeg fikk barn selv. Jeg filmet ikke så mye og tok bare litt bilder, men jeg driver generelt ikke så mye med den slags. Anonymkode: b75e2...5ad 2
Kristine01 Skrevet 7. juni 2020 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere nære venninner? Er hun veldig glad i barn? Hvis svaret er ja på begge disse, så syns jeg ikke det er rart. Du sier mannen din ikke har møtt henne før, så da virker det sikkert rart for han at en fremmed er så opptatt av barnet hans. Forståelig nok. Venninnen din har på sin side truffet barnet før, og føler nok at hun kjenner det, samtidig som hun kjenner deg. Jeg var også veldig engasjert i nære venninners barn før jeg fikk barn selv. Jeg filmet ikke så mye og tok bare litt bilder, men jeg driver generelt ikke så mye med den slags. Anonymkode: b75e2...5ad Takk for et godt svar😁 da slår jeg meg helt til ro med at han vil roe seg etterhvert som han blir bedre kjent med denne venninnen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2020 #11 Skrevet 8. juni 2020 Ville tatt det helt med ro. Om hun så er oppslukt av babyen din, kommer det noe galt ut av det? Det er jo koselig å ha et par bilder man kan se tilbake på, så lenge hun ikke legger ut bildene på sosiale medier uten tillatelse. Jeg har hjulpet venninnen min med bæring, byssing, turgåing mens hun fikk litt barnefri, bading og legging. Altså det har vært de gangene hun har vært hjemme alene med barnet uten å kunne få avlastning. Du viser jo bare venninnen din at du stoler på henne. Det må jo være trygt for mannen din å se at om du trenger hjelp en dag så har du ei som bryr seg og som faktisk kan hjelpe deg. Jeg hadde hvertfall tatt godt vare på slike venninner! Anonymkode: 7d2ce...91e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå